  • 1. Data: 2009-03-07 10:39:48
    Temat: era domowa przedułużenie umowy
    Od: "Tomek D" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy ktoś przedłużał 2 letnią umowę na ere domową? moja się kończy za 2
    miesiące i bok nie chce nic przekazać na temat przedłużenia, czy są
    jakiekolwiek warunki promocyjne

    jeśli tak jakie są mniej wiecej warunki przedłużenia.

    Pozdr.,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-03-07 11:46:28
    Temat: Re: era domowa przedułużenie umowy
    Od: "RoB" <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Ja wlasnie przedluzylem kilka dni temu. Nawet zapomnialem ze mi sie umowa
    konczy, z Boku sami zadzwonili, podpisalem aneks do umowy na kolejne 2 lata
    i dostalem dodatkowo 60 minut na caly okres umowy. To na tyle

    Pozdrowionka

    RoB

  • 3. Data: 2009-03-07 13:03:45
    Od: "Henryk " <h...@N...gazeta.pl>

    RoB <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Ja wlasnie przedluzylem kilka dni temu.
    podpisalem aneks do umowy na kolejne 2 lata
    > i dostalem dodatkowo 60 minut na caly okres umowy. To na tyle

    Może podasz więcej szczegulów. Jaki abonament i czy z wymianą telefonu czy nie.

  • 4. Data: 2009-03-08 08:37:55
    Od: "rafi" <s...@k...pl>

> [...]
    > jakiekolwiek warunki promocyjne
    >
    > jeśli tak jakie są mniej wiecej warunki przedłużenia.

    mozesz wziąć nową aktywację i przenieść numer do era numer stacjonarny

    abonament 25 zł i 30 minut do wszystkich i 500 mint do ery i na stacjonarne
    (ze strefy domowej)

  • 5. Data: 2009-03-10 08:06:34
    Od: achim <m...@o...pl>

    Witam

    Moja umowa kończy się w maju i oczywiście jak to zawsze bywa nic
    wcześniej nie można się dowiedzieć.
    BOK może mi udzielić informacji dopiero na miesiąc wcześniej i
    szczerze mówiąc nie liczę na jakieś super promocje.
    Jakiś czas temu zrezygnowałem z komórki w Erze właśnie dlatego, że
    oferta dla stałych klientów była dużo gorsza od ofert dla nowych.
    Chciałem poznać warunki przedłużenia i ewentualnie zastanowić się czy
    warto mieć jeszcze telefon stacjonarny a może zrezygnować