  • From: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [foto] Magiczne, jesienne Bieszczady
    Date: Tue, 3 Nov 2009 11:45:13 +0100

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hcnsnp$m54$...@a...icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak więc rozumiesz, dlaczego PP (Prawdziwy Profesjonalista) nie zniży się
    > do uczestniczenia w takiej farsowej imprezie.

    Ja choć chyba jestem PP ( kilkanascie lat utrzymuje się z foto)
    to bym pojechał na taką imprezę, z GGF i innymi
    jeździłem na plenerki różne, i mimo że zdjęć kapitalnych nie przywoziłem
    zwykle,
    to dla ludzi i atmosfery bardzo warto :)
    i teraz mi tego brakuje....

    > Tak całkiem serio, jeden z dość znanych fotografistów, zapytany, czy
    > pojedzie na plener (podobny do proponowanych w tym wątku, choć
    > organizowany "spontanicznie" odrzekł:
    > "I po co mam tam jechać? Zdjęcia robić?"

    zblazowany.... bywa

    > Lubię takie imprezy, bo z reguły towarzyszy im super klimat. Nawet, jeżeli
    > pogoda wykluczy wykonanie jakichkolwiek zdjęć. A jeżeli można popracować -
    > to jeszcze lepiej. A zupełnie super, jeżeli po wszystkim pojawi się
    > wystawa, lub wydawnictwo.
    >
    > Organizatorom plenerów życzę wszystkiego najlepszego, a ich gościom co
    > najmniej dobrej zabawy.

    podpisuję się pod tym

    pozdrawiam

    Krzysztof Sordyl