    From: chwdp <h...@i...yfd>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: gps w aparacie
    Date: Mon, 17 Dec 2012 11:43:56 +0100

    > Są proste sposoby, aby nie była rozjechana. Większość programów do geotagowania ma
    możliwość wprowadzenia różnicy czasu między aparatem a odbiornikiem GPS, czasem na
    wiele sposobów. Polecam np to: www.geosetter.de/en/

    > To nie musi być UTC - wystarczy, że wiesz jaki to czas.

    ale sek w tym ze nie wiem. i co wtedy ?
    nie wiem kiedy jest zmiana czasu, po prostu jade dalej nie zawracajac
    sobie tym glowy. na mojej trasie przejezdzam conajmnie 4-5 stref i to w
    dwie strony.