  • Data: 2022-12-29 20:17:28
    Temat: Re: i5-6500T dekodowanie VP9
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Dec 2022 12:51:15 +0000 (UTC), Dominik 'Rathann' Mierzejewski
    napisał(a):

    > Date: Sat, 24 Dec 2022 13:29:24
    > From: Adam

    > Bzdura totalna. Mam i5-3570K i od lat śmiga, aż miło. Głównie pod
    > Linuksem do pracy, okazjonalnie Win10. Z SSD i odpowiednią ilością
    > RAM nie zauważam żadnych opóźnień.

    > Broadwell dodaje sprzętowe dekodowanie i kodowanie VP8 oraz dekodowanie
    > VP9 i HEVC 10-bit, więc poza AV1 dekoduje sprzętowo praktycznie każdy
    > film. Poza tym ma "natywną" obsługę 4k (chociaż mój też potrafi
    > wyświetlić, jeśli się go odpowienio przekona).
    >
    > Nie widzę powodu, aby się pozbywać dobrego sprzętu. ;)

    Spróbuj zainstalować SQL Express 2016 x64 z ostatnimi CU.
    Zainstaluj Comarch Optimę, podeślę Ci jakąś większą bazę do testów.
    Spróbuj wykonać podglądy większych wydruków w Crystalu.

    Jak masz co najmniej Samsunga EVO na SATA, to jeszcze nie będzie źle.
    Jak masz Samsung Pro na PCI-e v4 NVME, to będzie zadowalająco.

    Ale jak to puścisz na nowszym sprzęcie, to zobaczysz różnicę.

    A konkretniej: na podobnym sprzęcie, o którym piszesz (I5 trzeciej
    generacji, jakiś Crucial SSD - mocna stacja HP) backup bazy SQL z
    weryfikacją trwa kilka minut. Na moim sprzęcie ta sama baza może ze trzy
    sekundy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam