eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus - zepsuty modemRe: iPlus - zepsuty modem
  • Data: 2010-01-21 16:15:09
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć Flo !

    W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 15:49:39, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Flo f...@N...gazeta.pl, news:hj9pi6$2vp$1@inews.gazeta.pl


    > Zobacz w karcie gwarancyjnej kto jest gwarantem. Idę o zakład, że nie
    > Plus tylko producent modemu i to do niego należy żale wylewać.

    Podam Ci na przykładzie modemu CDMA, przypadek z iPlus to ma kolega.
    Producent modemu to firma AxessTel w USA ale modem wyprodukowany w Chinach.
    I tam żale wylewać? Ty byś swoje żale tam wylewał?
    Jeżeli tak to życzę powodzenia w wyegzekwowaniu naprawy gwarancyjnej.


    Na gwarancji i na umowie identyczne pieczątki - Salon Partner Orange itd..

    - Okres gwarancji 24m-ce itp...
    Ujawnione wady ... powinny zostać zgłoszone w miejscu zakupu lub do
    autoryzowanego serwisu.
    (w innym miejscu podany serwis - Radom - jak dla mnie drugi koniec Polski)
    - Usterki powinny być usunięte w terminie 14 dni.

    Umowa iPlus była zawarta pomiędzy Plus GSM a nie pomiędzy serwisem.
    Serwis równie dobrze może zakończyć swoją działalność co mnie w tym
    przypadku nie interesuje.
    Usterka została zgłoszona w miejscu zakupu i podpisania umowy.

    Z 14 dni zrobiło się ponad 140 dni, salon Plusa twierdzi, że modem zaginął.
    Zauważ, że modem został oddany na gwarancje w miejscu zakupu.
    Salon Plusa nie chce wydać modemu oddanego im do naprawy gwarancyjnej,
    twierdzi to co wyżej. Ale mnie to mało obchodzi gdzie, jak i co się stało z
    modemem.
    Jest pokwitowanie przyjęcia do naprawy i powiedzmy po 20 dniach powinien być
    odebrany sprawny egzemplarz w miejscu jego oddania do naprawy gwarancyjnej.
    A tak nie jest.
    Co się stało z tym modemem to niech sobie już wyjaśnia Plus z tym punktem do
    którego go oddali czy może wcale nie oddali.

    > Plus ewentualnie o ile ma na stanie może zapewnić egzemplarz zastępczy
    > ale nie ma takiego obowiązku.

    Ja znowu nie mam obowiązku płacić abo gdy nie chcą mi zwrócić sprzętu, który
    przyjęli do naprawy gwarancyjnej.
    I to jest podstawa do zerwania umowy z winy Plus GSM.

    A jeżeli ktoś chce i lubi płacić za usługi z których nie może skorzystać to
    jego wolna wola.



    --
    Hej!

    TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
    - Grzyby składają się z kapelusza, trzona i robaków. -

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: