  • Data: 2022-01-12 13:29:24
    Temat: Re: interpretacja zachowania dysku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 11 Jan 2022 10:03:05 -0800 (PST), w
    <451a6d27-5db8-4b1f-b2b2-9cbb7eb74cd6n@googlegroups.
    com>, ptoki
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > 197 to sektory czekajace na przemapowanie. One nie beda juz reuzyte. A przynajmniej
    nie w oficjalnej onterpretacji. Co se tam producent zrobil to inna inkszosc.

    Hmm, ja czytałem że właśnie będą o ile ponownie nie stworzą problemów.
    Jeżeli zapis się uda, to wracają do puli sprawnych.
    Jak nie, to lądują w reallocated.