  • Data: 2019-03-29 20:09:22
    Temat: Re: inwigilacja permanentna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Mar 2019 19:14:16 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Pierwszy z setek tysięcy zawęża najczęściej do setki.

    Setki ?
    Neostrada ma chyba wiekszy rozrzut.
    A sieci GSM ... z dokladnoscia do operatora ?

    Cookie jest jednak precyzyjne ... i wiele wiecej nie potrzebuje.

    > W tablecie podałem prawdziwy, próba wpisania odpowiedniej liczby
    > cyferek nie sprawdziła się a urządzenie

    I co - zadzwonili ?

    > i tak miało służyć do czytanie ebooków.

    No i reklam :-)

    > Mylisz skrypty z inteligencją.

    Moze i ktos czasem przeglada takie dane i odpowiednio programuje
    skrypt, ale jak ma to dzialac z miliardami ludzi i na calym swiecie
    ... ciezkie zadanie.

    > Tak to było przed tym jak im dwie wieże rozpierniczyli.
    > A to dosyć dawno temu było. Teraz jest lekko inaczej.

    > Ty tak na poważnie? O kraju który do dzisiaj na wynajętym zagranicznym
    > terenie ma więzienie gdzie przytrzymują ludzi bez wyroku.

    Ale widzisz - na zagranicznym.
    Bo do siebie jakos nie chca sprowadzic ... czyzby aresztanci mieli
    swoje prawa ?
    A potyczki prawne Apple pamietasz ?

    J.