    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: inwigilacja permanentna
    Date: Mon, 1 Apr 2019 19:49:08 +0200
    <q7nurd$kvq$1@node1.news.atman.pl>
    <q4d5j12bbbdr$.g9hpoarq5wja$.dlg@40tude.net>
    <q7orgq$hip$1@node1.news.atman.pl>
    <meukwlq4bvjo.19z9fxiy7jj0x$.dlg@40tude.net>
    <q7qbfd$v4l$1@node1.news.atman.pl>
    <1lhcys96q8zbm.1c3l3lvf9hdpe$.dlg@40tude.net>
    <q7quug$i07$1@node1.news.atman.pl>
    <oha2giej1vnn$.9r44hyb42o7k.dlg@40tude.net>
    <q7r5le$omg$1@node1.news.atman.pl>
    <vfa51zreafs8.1rvfl8mf5r7uw$.dlg@40tude.net>
    <q7rkf2$70k$1@node1.news.atman.pl>
    <5ca1df6c$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7sulm$e77$1@node1.news.atman.pl>
    <5ca2039b$0$478$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2019-04-01 o 14:25, J.F. pisze:

    > Ale to telefon z androidem, wiec co mialby tam MS robic ...

    To akurat jak pisałem tablet. Poza softem do chmury były tam
    jeszcze elementy pakietu office które same się aktualizowały.
    Pomogło dopiero dezaktywacja, urządzenie to tablet Samsunga.

    > A nie pisze po co ? :-)

    Pisze że dla mojego dobra, ale jak przeczytałem jakie chce uprawnienia
    to uznałem że moje dobro pozostaniu u mnie.

    > A faktury polskim firmom kto wystawia ?

    Jak przyjmuje i płaci to google polska jak wystawia z rachunkiem za
    usługę to już głównie google nie polska.
    Zyski są opodatkowane gdzie indziej.

    > Nie tak malo, patrzac na krajowe strony.
    > Ale moze istotnie kraik na tyle maly, ze mozna sie na niego wypiac dla
    > przykladu :-)
    >
    > Ciekawe co by bylo, gdyby sie tak Unia obrazila na Androidy ...

    Nie da rady. Oni mogą walnąć karę za coś konkretnego z czym
    się szarpią od lat. Zablokować sprzedaży urządzeń nie będą
    w stanie. Bo zwolennicy i tak kupią z chin z jeszcze większym
    syfem w sofcie.

    > Ale producent na pewno nie wiedzial, jaki nr telefonu bedzie na tym
    > uzywany :-)

    Ale ustawił że urządzenie sobie przeczyta z karty i nie będzie dupy
    zawracał użytkownikowi jak na na emulatorze czy tabletach bez modułu
    telefonicznego.

    > Moze ... ale na ile sie orientuje, to nie wie. To wie tylko Centrala :-)

    Ktoś kto się naprawdę orientuje nie pisze "a może".
    Pisze jak jest i skąd taką informacje ma.
    Chcesz to napisać?

    > Ale nie wiesz, czy za te 2h karta nie wymienila sobie z Centrala jakis
    > informacji i czy nie zapamietala ich w sobie (na karcie).

    Ja na pewno nie wiem.
    Czy android na pewne takiej informacji z karty nie przeczyta?
    Zależy od piszącego soft czy taka możliwość przewidział.