    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <meukwlq4bvjo.19z9fxiy7jj0x$.dlg@40tude.net>
    <q7qbfd$v4l$1@node1.news.atman.pl>
    <1lhcys96q8zbm.1c3l3lvf9hdpe$.dlg@40tude.net>
    <q7quug$i07$1@node1.news.atman.pl>
    <oha2giej1vnn$.9r44hyb42o7k.dlg@40tude.net>
    <q7r5le$omg$1@node1.news.atman.pl>
    <vfa51zreafs8.1rvfl8mf5r7uw$.dlg@40tude.net>
    <q7rkf2$70k$1@node1.news.atman.pl>
    <5ca1df6c$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7sulm$e77$1@node1.news.atman.pl>
    <5ca2039b$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7tiva$260$1@node1.news.atman.pl>
    <5ca264b3$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7trv4$asb$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: inwigilacja permanentna
    Date: Tue, 2 Apr 2019 12:42:32 +0200

    dyskusyjnych:q7trv4$asb$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-01 o 21:19, J.F. pisze:

    >Skoro te płatności dla googla nie idą przez polskę to polska
    >tego nie zablokuje.

    I na to sa metody.

    Pamietasz jak USA wymuszalo FATCA ? Te umowe od bankow ..

    >Dwa czy trzy lata sprawy w sądzie wyrok a potem dwa razy dłużej
    >odwołanie.

    A jednak Unii zaplacili bez wyroku :-)

    >Tak jak kiedyś usa wprowadziły prohibicję i zablokowały alkochol.
    >Sami się z tego śmieją do dzisiaj.

    Smieja, smieja, a bywa, ze ponizej 26 lat alkoholu nie kupisz :-)

    Za to powoli zaczynaja sie smiac z zakazu trawki :-)

    >Pytanie czy na nowym telefonie bez karty założysz.
    >Sprawdź i daj znać.
    >Moje xiaomi ne chciało ze mną rozmawiać dopóki nie dostało
    >karty telefonicznej.

    A probowales wsadzic stara i nieaktywna ?
    Albo Aero 2 ... i niech sie doszukuje numeru :-)

    >Bo wali reklamami jakby miało taką informację.

    Naprawde ? Mnie nie wali ... tylko ten FB ...

    J.