    From: Grzegorz Wądzik. <g...@u...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jabber logowanie
    Date: Sat, 30 Jul 2011 20:39:39 +0200

    Michoo wrote:

    > XMPP z SSL telnetem? Raczysz żartować.
    >
    > A co do tematu - w libiksemel jest to oidp zaimplementowane dość
    > przejrzyście.

    Mozliwe ze w bibliotekach to wyglada ciekawie, ale ja nie chce biblioteki.
    Potrzebuje wiedziec jakie kawalki xml sa wysylane i jakie sa odbierane.
    Chodzi mi o przykladowa komunikacje.
    Serwer: A
    Klient B
    itd.

    Chce napisać coś cobędzie sie komunikowac dosc szybko, ale nie bedzie uzywac
    bibliotek ze wzgledu na dosc specyficzny program.