-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Karolik" <g...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak wyjeżdzać przez zawrotkę
Date: Mon, 28 Oct 2013 21:32:34 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <l4mhp5$522$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@l...net> <l4hb4t$3gu$2@dont-email.me>
<X...@l...net>
<526cbd69$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
NNTP-Posting-Host: 83-168-75-9.pz1-nat.espol.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1382992485 5186 83.168.75.9 (28 Oct 2013 20:34:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Oct 2013 20:34:45 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <X...@l...net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508928
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
news:XnsA26699B847D8Felektronik@localhost.net...
> na ** p.m.s ** Marcin N pisze tak:
>
>> Słowem - trzeba być elastycznym. Dostosować się do sytuacji.
>
> Tak, tak ale wolałbym wiedzieć co mówią przepisy.
>
> --
> Piter
Przepis jest taki :
art. 22, ust. 2 PoRD
2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:
1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;
2) do środka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym do lewej jej
krawędzi - jeżeli zamierza skręcić w lewo.
Czyli obie trasy czerwona i zielona są zgodne z przepisem. Co jest zgodne z
rozsądkiem to już napisali ci inni, czyli trasa zielona.
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 SO postępowanie cywilne rejestrowe
- 2025-11-13 miesiąc z 5G i wifi calling
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei