  • 11. Data: 2014-07-16 10:19:24
    Temat: Re: jak wykończyć
    Od: a...@g...com

    > szlak trafi :)

    Dobre. Tylko czy to sie tam gdzisi nie zapisze. a jak tak - to czy komus przy takiej
    liczbie awarii przyjdzie do glowy te jedna szczegonie mocno przegladac i lookac do
    kompow w aucie.....
    Takie akcje to mocno nie teges sa i tak je trzeba zalatwiac.
    1. sprzedac zapomniec. "panie na gwarancji jeszcze - przeca pan widzi ze placze bo
    sprzedaje, ale cosh musze!"
    2. ktos z aso co na wylocie jest - motywator w kopercie - i niech sie 'pomyli' a
    potem awaria>proces>kasa!
    3. pompe paliwowa taka sama kupic, uszkodzona, uskubac z niej troche i dosypac do
    baku. poleci calosc do silnika, poza silnikiem jako takim i turbo. moze nie
    wystarczyc....
    Tak naprawde to pomysl z kasowaniem motoru tak samo z dupy jak produkowanie takiego
    czegos....
    Lexus?
    Volvo?
    Usa?
    nie ma juz dobrych aut?

  • 12. Data: 2014-07-16 11:09:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-07-15 22:11, *megrimsES* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    a :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2014-07-16 12:04:11
    Od: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 21:21:16 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:

    > Jakieś pomysły?

    Ja wiem jak ale Ci nie powiem bo byłoby to oszustwo.

    Szukasz w miarę bezawaryjnego auta ?
    Ściągnij sobie z USA Toyotę Avalon Limited..jeden silnik 3.5 V6 268 hp 6.1sec do 100
    km/h. Powinno Ci wystarczyć. Roczny egzemplarz po opłaceniu cła (+kontener 1k $)
    wyjdzie cię nie więcej jak 120 tys. zł.
    Miejsca wewnątrz więcej niż w F10.
    I dodatkowo autko nietuzinkowe w porównaniu do nowych BMW i Merców.

    Na racingforum.pl (http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=53560
    &pid=1127872&st=360&#entry1127872) jest Pan który ściąga wozy do PL

    Pozdr.
    Bugatti

  • 14. Data: 2014-07-16 13:26:11
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    megrimsES wrote:

    > Auto ma 52kkm przejechane.
    > W porównaniu do E60 to przepaść. Chociaż ostatnia dobra 5 od BMW
    > to było E39.
    >
    > Kumplowi 4 miesiące po gwarancji wybuchła ta motoryna w F10.
    > Nogę raczej spokojną ma. Leasing zabrał auto i szkoda całkowita.
    >
    > Przejechane miał 75kkm. Wg mnie nie da się autem o takiej wadze
    > z takim silnikiem jeździć, więc oddałem żonie. Zastanawiam
    > się jak przyśpieszyć moment końca motoryny tak, aby korba albo
    > dekiel wyszedł przed gwarancją.

    > Jakieś pomysły?

    Wyglada na to, ze wystarczy przejechac dodatkowe 15kkm i samo
    wybuchnie. Jesli to faktycznie jest taki szajs jak mowisz, to niech
    jezdzi to z was, ktore robi wieksze przebiegi - wtedy samo umrze.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2014-07-16 16:01:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-15 22:11, megrimsES pisze:

    > (ciach)

    > ROTFL.
    >
    > A co wyjdzie? Korba czy dekiel?

    Żyłka podtrzymująca uszy.

    --
    MN

  • 16. Data: 2014-07-16 17:52:46
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-16 16:01, Marcin N pisze:

    > Żyłka podtrzymująca uszy.

    Jak zwykle odpowiedź nie na temat.

  • 17. Data: 2014-07-16 20:22:15
    Temat: Re: jak wyko?czy?
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-16 21:20, A.L. pisze:

    > Polaczki kombinujom. A polem sie dziwia ze w Polsce do doooppy.
    >
    > A.L.

    Producenci aut zaczęli pierwsi.
    Akcja powoduje reakcje.

  • 18. Data: 2014-07-16 20:24:34
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-16 21:20, A.L. pisze:

    > Polaczki kombinujom. A polem sie dziwia ze w Polsce do doooppy.
    >
    > A.L.

    Producenci pierwsi zaczęli kombinować przy trwałości. Ja
    się nie dziwię że jest do dupy.

  • 19. Data: 2014-07-16 21:20:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

  • 20. Data: 2014-07-16 21:41:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Polaczki kombinujom. A polem sie dziwia ze w Polsce do doooppy.

    Dawno nie czytalem czegos bardziej kretynskiego :/