  • 21. Data: 2012-08-01 22:52:02
    Temat: Re: jaką zwykłą badziewną drukarkę do BW z tanimi tuszami
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    R2r <b...@a...pl> writes:

    > W zależności od modelu przy Twojej intensywności eksploatacji (pisałeś
    > o 10 stronach na miesiąc, ja pomnożę to przez 4) biorąc pod uwagę
    > jakieś popularne modele w stylu HP LJ 5L czy 6L albo podobne,

    Od tego to bym się trzymał z daleka, problemy z pobieraniem kartek.
    Lepiej takie, które mają papier w poziomym pojemniku.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2012-08-01 22:53:12
    Temat: Re: jak? zwyk?? badziewn? drukark? do BW z tanimi tuszami
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-08-01 18:35, Lol pisze:
    > Drukarka sieciowa (lub LPT i dodatkowo JetDirect) oraz HP universal printer
    > Driver for Windows (dost?pny r?wnie? fla Win 7 64) i nawet nasjtasze HP
    > powinny ruszy?.

    W rzeczy samej! :)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 23. Data: 2012-08-01 22:58:14
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Od tego to bym się trzymał z daleka, problemy z pobieraniem kartek.
    > Lepiej takie, które mają papier w poziomym pojemniku.

    Nie dramatyzowałbym (zwłaszcza przy załóżonej intensywności
    eksploatacji), ale... niech będzie zatem LJ 2100/2200 albo podobne. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 24. Data: 2012-08-02 07:42:50
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:jv8t1d$l4s$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
    > wpadła mi w ręce nowsza HP siedem tysięcy coś tam. Ale ta drukarka jest
    > już sprytna i dba o to abym nie używał jej za długo z tuszami i franca
    > jedna oryginalny tusz, dodam, że prawie pełny i nie napełniany karze mi
    > wymienić bo jest... przedatowany.
    >
    > Zatem szukam taniej używanej, ciulowej drukarki do drukowania 10 stron
    > tekstowych na miesiąc z opcja łatwego napełniania tuszem i bez sprytnych
    > rozwiązań zaglądających w moją kieszeń. Cos co będzie leżeć na biurku i
    > spełni swoją rolę te kilka razy do roku. Jakieś sugestie ?

    Tani druk wychdzi gdy głowica drukarki jest zintegrowana z drukarką i
    wyminiasz tylko plastikowe pojemniki z tuszem. Miałem kiedyc Canona i250 -
    cena tuszu, zamiennik nie napełniany ok. 8-10 zł. Działała naprawdę długo.
    Natomiast w przypadku zaschnięcia (co u Ciebie jest bardziej prawdopodobne
    bo mało drukujesz) może byc problem. W takim przypadku lepiej sprawdzą się
    drukarki z głowicą zintegrowaną z pojemnikiem co z kolei powoduje droższy
    tusz w oryginale bliski cenie samej drukarki. Chyba że sam napełniasz to
    wtedy będzie idealne rozwiązanie.

  • 25. Data: 2012-08-02 16:48:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-02 05:42:50 +0000, "Agent" <w...@o...eu> said:

> [...]
    > przypadku lepiej sprawdzą się drukarki z głowicą zintegrowaną z
    > pojemnikiem co z kolei powoduje droższy tusz w oryginale bliski cenie
    I cały chitry plan taniości idzie w krzaki.

    > Chyba że sam napełniasz to wtedy będzie idealne rozwiązanie.
    Co nic nie da jak tusz zaschnie i tak trzeba będzie kupić nowe - w
    cenie nowej drukarki nomen omen.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2012-08-03 07:10:14
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    > I cały chitry plan taniości idzie w krzaki.

    > Co nic nie da jak tusz zaschnie i tak trzeba będzie kupić nowe - w cenie
    > nowej drukarki nomen omen.

    Więc w przypadku zaschnięcia masz opcje:
    1) Drukarka z głowicą- nowa drukarka
    Na drukarce z głowicą drukujesz tanio dopóki nie zaschnie
    2) Drukarka bez głowicy - nowy pojemnik w cenie bliskiej drugiej drukarki
    lub połowy ceny jeśli zastosujesz zamiennik
    Na drukarce bez głowicy drukujesz tanio jak napełniasz sam i dopóki nie
    zaschnie.

  • 27. Data: 2012-08-03 16:25:44
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-03 05:10:14 +0000, "Agent" <w...@o...eu> said:

> [...]
    > drukarki lub połowy ceny jeśli zastosujesz zamiennik
    > Na drukarce bez głowicy drukujesz tanio jak napełniasz sam i dopóki nie

    Czyli. Zawsze drukujesz tanio dopóki nie zaschnie.

  • 28. Data: 2012-08-03 20:11:53
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-08-03 07:10, Agent pisze:

> [...]
    > drukarki lub połowy ceny jeśli zastosujesz zamiennik
    > Na drukarce bez głowicy drukujesz tanio jak napełniasz sam i dopóki nie

    Lub jak już sugerowano wczesniej - laser. Za niecałe 200 zł można kupić
    poleasingową drukarkę z pełnym tonerem na ok. 7 tys. stron A4 (przy
    drukowaniu tekstu) i z duplexem. Do takich zastosowań jak chce Roger nie
    ma sensu pchać się w jakikolwiek atrament.

    --
    marcin

  • 29. Data: 2012-08-05 10:24:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Posiadam ML1640 Samsunga, sfleszowana rosyjskim firmware i można sypać
    sadzę z komina, coś dla Krakusa :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../