    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki SSD
    Date: Mon, 28 Jul 2014 21:07:28 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 28 Jul 2014 13:24:33 +0200
    doszła do mnie wiadomość <53d63346$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    od miab <m...@w...pl> :

    >Wiem o tym, ale to źle?

    Napisałeś, że z "prawidłowo ZANKNIĘTEGO", a to nie jest prawda.
    Jeśli chcesz się przekonać czym to grozi(hibernacja pamięci kernela),
    to wczytaj sobie z czegoś inny system i zapisz na tym dysku jakieś
    pliki, potem odpal swojego windowsa i zobacz co się z nimi stało,
    podpowiem - możesz tych plików nie zobaczyć, a w najgorszym wypadku
    rozwalisz kompletnie system plików.

    >jestem ciekaw ile czasu startuje bez tego.
    >
    >80 sec.

    Tyle trwa czysty start systemu, te 10 sekund to wyjście z hibernacji
    kernela.

    >A wiesz ze dotąd nie znałem tego zaawansowanego zastosowania OS-u do
    >wydajnego cyklicznego wykonywania "Shutdown /s /t 0".
    >Człowiek się całe życie uczy.

    Ale o co chodzi?

    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."