-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jaki interfejs do Fiata Scudo II
Date: Thu, 23 Feb 2017 14:13:40 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 19
Message-ID: <o8mn3m$1hho$5@gioia.aioe.org>
References: <o8htu5$3ui$1@dont-email.me> <o8jlcd$f4t$1@gioia.aioe.org>
<o8lvd2$6uq$1@dont-email.me> <o8m1bm$c7o$1@gioia.aioe.org>
<o8mapo$750$1@dont-email.me>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: JWf890v3mSTvKbVxDCxncw.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.1
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600350
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-02-23 o 10:44, ddddddddddddd pisze:
>
> ale ELM łączy się tylko z silnikiem, a błędy jakie chcę usunąć na tą
> chwilę w tym Scudo to:
> 1) tempomat nie działa (migają dwie kreski, nie da się ustawić
> prędkości). Co dziwne limiter działa.
> 2) czujniki parkowania nie działają - nie wykrywają nic, ale błędu na
> wyświetlaczu nie widać
> Do tego jak wyskoczą pierdoły typu czujnik ABS, czy błąd w innych
> systemach. Elm sobie z tym nie radzi (chociaż do Fiata nie podłączałem),
> dane na żywo też by były fajne.
> Lubię mieć interfejs do auta- ot w piątek mercedes wszedł w tryb
> awaryjny, nikt po południu nie miał czasu się podłączyć, błędy
> odczytałem dopiero w poniedziałek, usterkę usunąłem we wtorek - ale
> jakby chceck nie zgasł to bym musiał jechać jeszcze raz.
>
>
No coś za coś.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.17 14:58 ddddddddddddd
- 24.02.17 09:07 Kamil 'Model
- 24.02.17 09:11 Kamil 'Model
- 24.02.17 15:37 ddddddddddddd
- 27.02.17 12:04 Kamil 'Model
- 22.10.17 22:26 j...@g...com
- 23.10.17 16:25 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei