  • 1. Data: 2010-05-15 10:11:44
    Temat: jaki internet w prepaid?
    Od: tepa_killer <w...@g...com>

    Witam

    Proszę o pomoc w wyborze internetu w prepaid. Zależy mi głównie na
    kosztach. Mam obecnie simdata kupione chyba 2 lata temu ale ceny nie
    są chyba za ciekawe. Z karty prepaid bede tylko i wylacznie korzystal
    do łączenia z internetem.

  • 2. Data: 2010-05-15 10:14:30
    Temat: Re: jaki internet w prepaid?
    Od: tepa_killer <w...@g...com>

    On 15 Maj, 12:11, tepa_killer <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > kosztach. Mam obecnie simdata kupione chyba 2 lata temu ale ceny nie
    > są chyba za ciekawe. Z karty prepaid bede tylko i wylacznie korzystal

    acha , simdata w plusie, no i zalezy mi na tym , zeby nie tracic
    pieniedzy na koncie gdy np. nie korzystam miesiac z tej karty, w
    plusie jest tak ze jesli mam 100 zl na koncie i nie doladuje co
    miesiac to musze doladowac za jakas kwote i wtedy moge z tych 100 zl
    korzystac...paranoja...

  • 3. Data: 2010-05-15 10:14:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tepa_killer" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >Proszę o pomoc w wyborze internetu w prepaid. Zależy mi głównie na
    >kosztach. Mam obecnie simdata kupione chyba 2 lata temu ale ceny nie

    Jesli glowne na kosztach, no to odpowiedz jest tylko jedna - i wiadomo chyba
    jaka.
    Jesli natomaist tez zalezy Ci troche na zasiegu - zeby nie tylko w miastach
    ale i poza miastem, to Orange Free na karte

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-05-15 10:20:08
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-05-15 12:11, tepa_killer pisze:
> [...]
    > kosztach. Mam obecnie simdata kupione chyba 2 lata temu ale ceny nie
    > są chyba za ciekawe. Z karty prepaid bede tylko i wylacznie korzystal

    Gdzie indziej podobnie. jak korzystasz naprawdę okazyjnie to pewnie
    możesz nie zmieniać.
    Chyba każda sieć ma jakieś rozwiązania - porównaj kwoty doładowań i co
    za nie dostajesz oraz czas ważności połączeń.
    Na szybko:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/internet/bl
    ueconnect_komputer/bc_starter/oplaty_doladowania
    (chyba najdrożej)
    http://www.playmobile.pl/pl/internet/oferta-na-karte
    /index.html

    Dla każdego coś miłego.

  • 5. Data: 2010-05-15 11:41:01
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > Z karty prepaid bede tylko i wylacznie korzystal
    > do laczenia z internetem.

    To zalezy ile zuzywasz MB/miesiac.
    Moj ranking prepaid do netu jest taki w zaleznosci od potrzebnych MB/m-c:
    do 100 MB - Play Fresh lub Gaduair (5 zl/m-c)
    do 300 MB Gaduair (11 zl/m-c)
    od 300 MB - 2 GB Orange free na karte (np. 1 GB to ok. 17 zl/m-c)
    powyzej 2 GB Play online na karte lub Orange free na karte (np. 3 GB ok.30 zl/m-c)

    linki do www:
    http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/paki
    ety_play_online_w_telefonie/index.html
    http://www.gaduair.pl/oferta/pakiety/
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover?selectedTab=1
    http://www.playmobile.pl/pl/internet/oferta-na-karte
    /index.html

    Przy roznych potrzebach w roznych miesiacach warto rozwazyc zakup 2 lub wiecej
    kart sim roznych operatorow.

  • 6. Data: 2010-05-15 12:37:18
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > kosztach. Mam obecnie simdata kupione chyba 2 lata temu ale ceny nie
    > są chyba za ciekawe. Z karty prepaid bede tylko i wylacznie korzystal
    Play Fresh + odpowiednio duży pakiet MB. Konto ważne przez rok od
    ostatniego doładowania. Jak nie ma zasięgu 3G pozostaje 2G.

  • 7. Data: 2010-05-15 13:20:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    tepa_killer pisze:
> [...]
    > kosztach. Mam obecnie simdata kupione chyba 2 lata temu ale ceny nie
    > są chyba za ciekawe. Z karty prepaid bede tylko i wylacznie korzystal
    jeśli jesteś w zasiegu Play g3 to play, jeśli nie to ORange. Dlaczego?
    bo te 2 firmy oferują olbrzymi bonus przy doładowaniu konta prepaid.

    Zakładam ze nie zamierzasz wydawać wiecej niz 50zł na miesiąc, bo
    wziąłbyś abo. z drugiej strony za 10zł/mc to sobie pakiecik kupisz w
    każdym prepaidzie, i nie bedziesz zawracał gitary. tak wiec pozostaje
    przedział 20-40zł na miesiać. w Playu kasa raczej nie przepadnie w
    Orange- za 100 masz 5 miesiacy na wykorzystanie - nie ma na co narzekać.
    ostatecznie możesz sprzedac to na przelew sms( dostaniesz ok 75% kwoty)
    ToMasz

  • 8. Data: 2010-05-15 13:41:32
    Od: Virck <v...@v...net>

    Podlacze sie do pytania, bo ciekawie wyglada ten Orange Go....Czy ta
    siec w Polsce ma dobry zasieg? Np. jadac pociagiem z Warszawy do
    Wroclawia Orange da mi przynajmniej 90% pokrycie internetu?

  • 9. Data: 2010-05-15 13:50:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Play Fresh + odpowiednio duży pakiet MB. Konto ważne przez rok od
    > ostatniego doładowania. Jak nie ma zasięgu 3G pozostaje 2G.

    Bo jeszcze ktos uwierzy, ze ten pakiet MB tez przez rok pozostanie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-05-15 14:29:42
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-05-15 15:50, SDD pisze:
    > Użytkownik "Tomaszek"<t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo jeszcze ktos uwierzy, ze ten pakiet MB tez przez rok pozostanie.

    Ważność konta przez rok, pakiet na 30 dni;)