  • Data: 2009-02-28 16:53:00
    Temat: Re: jaki telefon i jaka taryfa - doradźcie proszę :)
    Od: rafal <r...@n...none> szukaj wiadomości tego autora

    GiZmo pisze:
    > Weź PLAY, ale poczekaj jeszcze parę dni bo mają wprowadzić nowe taryfy
    >
    > http://telepolis.pl/news.php?id=14073
    >
    > Jeśli chodzi o telefon to wszystko co napisałeś spełnia i550W.

    w tej chwili najbardziej podobają mi się te 3 telefony:
    http://web.playmobile.pl/pl/telefony/porownaj/?phid0
    =samsungf480&phid1=samsung_u800&phid2=samsungi550W

    Jak byłem w Germanosie to też sprzedawca zasugerował żebym przyszedł w
    przyszłym tygodniu - ponoć zbliżają się urodziny Playa.

    Dzięki za odp