  • 1. Data: 2009-02-28 13:32:40
    Temat: jaki telefon i jaka taryfa - doradźcie proszę :)
    Od: rafal <r...@n...none>

    Witam,

    Obecnie mam simplusa a moja piękniejsza połowa mixplusa. Oboje
    miesięcznie na telefon wydajemy po około 30 zł (ona zawsze 30 zł bo tak
    ma umowie miksa, ja czasem wygadam 15 a czasem 35). W miksie Plusa za
    10zł można wykupić miesiąc dzwonienia na wybrany numer - czyli mamy do
    siebie nielimitowane rozmowy. Umowa na mixa się skończyła, szukamy nowej
    oferty wraz z telefonami. Do siebie dzwonimy dużo, więc spora liczba
    darmowych minut w sieci obowiązkowa, reszta znajomych we wszystkich
    możliwych sieciach mniej więcej po równo.

    Byłem w Erze i oboje musielibyśmy płacić abo 25 zł + 10 zł miesięcznie
    za pakiet 200 minut. Czyli łącznie drożej, bo 35 zł miesięcznie na głowę
    a zamiast nielimitowanych minut jest ich 400 (z pewnością styknie, ale
    żadne rewelacja w porównaniu z obecnym połączeniem).

    W playu fajna oferta - 25 zł + dodatkowo w tym 500 minut do playa i na
    stacjonarne + 500 do wybranej osoby. Dwie umowy czyli jakby 2000 minut -
    nie wygadamy tego na pewno :) Czy z plejem wszystko ok? Roaming działa
    jak w innych sieciach?

    Coś jeszcze ciekawego w tym przedziale cenowym?

    Dodatkowo... jestem świeżo po studiach (miesiąc temu się obroniłem) i
    dwa tyg temu rozpocząłem pracę (umowa o pracę na okres próbny -
    standard). Który z operatorów nie robi z tego problemów? Wiem, że jak
    będę chciał to zostanę w firmie - nie wyrzucą mnie po zakończeniu
    obecnej umowy. Głupia sprawa... jako student bez dochodów na legitkę
    dostałbym bez pytania o nic abo 200zł a teraz jako zarabiający absolwent
    nie chcą mi dać w okresie próbnym najtańszego abo za 25 zł miesięcznie.
    Jakieś pomysły, czy muszę prosić rodzinę? :D

    Teraz kwiestia druga. Oferta Playa wydaje się być lepsza i dodatkowo
    mają fajniejsze telefony, a więc jaki wybrać? :D

    Moje potrzeby:
    - trwały,
    - NIE KLAPKA! i slajder też raczej nie.
    - preferowane marki: samsung, SE, nokia, ale jeśli jest jakiś inny
    ciekawy model to czemu nie,
    - do 300zł (może być w abo, miksie, prepejdzie, cokolwiek byle nowe z
    salonu czy sklepu a nie allegro)
    - nie robię zdjęć aparatem tel, zbędny gadżet, bardziej przydałaby się
    kamera do telekonferencji, oczywiście aparat foto mi nie przeszkadza -
    ale i tak nie będę z niego korzystał więc liczba MPx nie jest dla mnie
    żadnym kryterium,
    - mp3, radio i karty pamięci mile widziane,
    - duży wyświetlacz (może być ekran dotykowy, ale nie musi) do
    korzystania z netu w sytuacjach awaryjnych (sprawdzić rozkład jazdy
    pociągów czy coś zlokalizować...
    - w miarę szybkie połączenie z netem (w sensie aby komórka obsługiwała
    coś wiecej jak gprs ;p) - z czasem może będę częsciej jeździł z roboty w
    teren, więc może przyda się komórka jako modem do laptopa

    Po prostu coś doradźcie =) coś za co warto dorzucić te ~300zł przy
    najniższych abo. Myślałem też o kupnie telefonu osobno (wtedy pewnie
    trzeba by wydać kilka złoty więcej jak 300) i podpisaniu umowy One Play
    45 bez telefonu czyli abo 45 ale płacę tylko 25 zł miesięcznie i 100 min
    do wszystkich +500 do play +500 do wybranej osoby w pleju.

    Dzięki za pomoc
    Pzdr

  • 2. Data: 2009-02-28 16:34:10
    Temat: Re: jaki telefon i jaka taryfa - doradźcie proszę :)
    Od: GiZmo <...@...c>

    Weź PLAY, ale poczekaj jeszcze parę dni bo mają wprowadzić nowe taryfy

    http://telepolis.pl/news.php?id=14073

    Jeśli chodzi o telefon to wszystko co napisałeś spełnia i550W.

  • 3. Data: 2009-02-28 16:53:00
    Od: rafal <r...@n...none>

    GiZmo pisze:
    > Weź PLAY, ale poczekaj jeszcze parę dni bo mają wprowadzić nowe taryfy
    >
    > http://telepolis.pl/news.php?id=14073
    >
    > Jeśli chodzi o telefon to wszystko co napisałeś spełnia i550W.

    w tej chwili najbardziej podobają mi się te 3 telefony:
    http://web.playmobile.pl/pl/telefony/porownaj/?phid0
    =samsungf480&phid1=samsung_u800&phid2=samsungi550W

    Jak byłem w Germanosie to też sprzedawca zasugerował żebym przyszedł w
    przyszłym tygodniu - ponoć zbliżają się urodziny Playa.

    Dzięki za odp