  • Data: 2020-06-28 22:29:08
    Temat: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-28 o 22:03 +0200, z napisał:
    > Podnieciłem się. ;-)

    NTG :)

    > Tyle szmalu za gwarancję producenta?
    > Tylko tyle?

    Zależy od potrzeb, możliwości, priorytetów... Dla mnie to duża wartość
    wiedzieć, że przez kilka lat nie muszę NIC robić z autem poza okresowym
    przeglądem i tankowaniem. No i bez przesady z tym "tyle szmalu". Żyjemy
    w czasach tanich samochodów - obecnie nowe auto rodzinne to wydatek
    rzędu 30 tysięcy złotych. Chyba że ktoś ma parcie na pokazanie się, to
    może wydać więcej, ale nie musi.

    I żeby nie było - starym szmelcem też jeżdżę: na ryby, do lasu, po
    drewno... i podłubać w nim też czasem lubię. Ale jak potrzebuję
    dzieciaka odwieźć do szkoły albo zawieźć na pogotowie to chcę wiedzieć
    że mam czym i nie zastanawiać się czy aby nie zapomniałem karburatora
    przedmuchać w tym miesiącu.

    Mateusz