  • Data: 2020-06-29 15:58:42
    Temat: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-29 o 15:17 +0200, Uncle Pete napisał:
    > Czyli na przykład jak chcę mieć kierownicę regulowaną w pionie (bo
    > mam długie nogi i we wszystkich samochodach muszę ustawić ją najwyżej
    > jak się da)

    Współczuję. Jak jeździłeś 25 lat temu? W Polonezie czy Maluchu nie było
    czegoś takiego.

    > Tylko nie mów, że to zbędne dodatki, normalna pozycja za kierownicą i
    > nieugotowany mózg to także kwestia bezpieczeństwa.

    Zwyczajnie przesadzasz.

    > Kurcze, mało tego, że mam w moim samochodzie klimę (manualną),
    > regulowaną we wszystkie strony kierownicę i wszystkie 4 elektryczne
    > szyby, to jeszcze podgrzewane lusterka i automatyczną skrzynię
    > biegów. Nie wiedziałem, że taki lansiarz ze mnie.

    Ja żadnego z powyższych nie mam, a żyję, jeżdżę i na co dzień nie
    odczuwam, żeby mi czegokolwiek brakowało, a jeżdżę średnio 75
    km dziennie. Widocznie nie jest to jednak aż tak istotne.

    > Swoją drogą ciekaw jestem, czego w wersji Access nie było w
    > porównaniu z Open. W ogóle jakiejkolwiek wentylacji i klamek w
    > drzwiach?

    Zderzaków w kolorze nadwozia, radia, centralnego zamka, zdalnego
    otwierania drzwi, składanej tylnej kanapy, oświetlenia bagażnika. Wiem,
    bo ja żadnej z tych rzeczy nie mam - poza zderzakami.

    Mateusz