    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Date: Mon, 29 Jun 2020 19:41:49 +0200
    <5ef9fdc4$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5efa001f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5efa159f$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5efa264e$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>

    2020-06-29 o 19:35 +0200, J.F. napisał:

    > Moze te francuskie klimy takie sa, moje jakos dluzej wytrzymywaly :-)
    >
    > A moze sie przyzwyczaili ... albo zwyczajnie wietrza auto po
    > nagrzaniu na parkingu.

    "jedzie z otwartym oknem, to pewnikiem ma zepsutą klimę" - to
    wnioskowanie ciekawe, by nie powiedzieć znamienne.

    We Francji (w szczególności w jej południowej połowie) żyje jeszcze
    bardzo dużo normalnych ludzi, którzy nie uważają klimatyzacji w aucie
    za jakiś konieczny wynalazek. A jeśli już mają bo producent im sprzedał
    na siłę, to nie używają bo wolą oddychać powietrzem. Wiem wiem, na
    polskich grupach miłośników oddychania przez rurkę to przechodzi ludzkie
    pojęcie... Różnica kulturowa zapewne.

    Mateusz