  • Data: 2020-07-06 12:23:22
    Temat: Re: jakie drogie auto kupić? Żadne
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-06 o 10:38, kk pisze:
    > On 2020-07-05 13:33, cef wrote:

    > Kamper w porównaniu z mieszkaniem stacjonarnym jest zwykle tańszy.

    Na tak daleko idące zakotwiczenie w kamperze nie wpadłem :-)

    > Ogólnie to masz sporo racji, lepiej ciągać się z całym majdanem zwykłym
    > samochodem. Dlatego wszyscy to robimy a tylko nieliczni jeżdżą kamperami.

    I Ci nieliczni właśnie chyba lubią, albo ich nie rozumiem.
    Ja nawet gdyby wynajęcie czy zakup nie stanowił problemu natury finansowej,
    to i tak bym nie chciał, bo znacznie wygodniejsze jest poruszanie się
    mniejszym autem. Ostatnio w Berlinie nie mogłem zaparkować
    zwykłym kombi, bo parking na dachu był do 1,5t.