    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: karty G.SKILL
    Date: Fri, 28 Dec 2012 14:36:38 +0100

    "chwdp" <h...@i...yfd> wrote:

    > czy ktos zna takiego producenta?
    > przyznam szczerze ze nazwa kojarzy mi sie z jakims badziewiem. za 180
    > zl jest sdxc 64gb i zainteresowalo mnie to.

    Naprawdę chcesz ryzykować utratę swoich zdjęć powierzając je
    jakiemuś g... monstrualnych rozmiarów?

    Marki no-name często kupują swój towar od autentycznych producentów,
    dla których nie spełnia on norm jakości (kontrola wykryła zbyt dużo
    odstępstw od normy, rozruch linii produkcyjnej, kalibrowanie maszyn,
    okazało się, że surowiec był niedostatecznie czysty, albo nowy pracownik
    naruszył reżim technologiczny).
    Zamiast wyrzucić, korzystniej sprzedać komuś innemu, byle tylko
    produkt nie kojarzył się z marką premium.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]