  • 61. Data: 2009-07-28 07:02:17
    Temat: Re: kask w którym nie wieje
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:okxnoy4c7fic.l84iclseor33$.dlg@40tude.net...

    > Nie pamiętam dokładnie - z tego co kiedyś widziałem to oscylowały w
    > okolicach 250 - 300 PLN.
    > Co do trwałości to nie wiem - za krótko go mam, a teraz i tak używam go
    > raczej sporadycznie, ponieważ podczas latania po mieście, w to gorąco,
    > jeżdżę w N43.

    Sprawdzilem - przy obecnym kursie EURO 205 PLN jasna i przyciemniane. Progresja
    jest drozsza i chyba 250/70 kosztuje.

    --
    OGONek~

    Co do trwalosci to mozesz mi wierzyc na slowo - mam swira co do rys na szybie bo
    mnie wqrza jak mam cos przed nosem :P

  • 62. Data: 2009-07-28 08:44:49
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    OGONek~ wrote:

    > Co do blendy - to tylko smiech mnie ogarnia - do szuji sobie zakladasz
    > na cale lato szybe lekko przyciemniana i masz sprawe z dynki. Nie masz
    > wiekszej skorupy, cienszego styroporu itp. Jak ci sie szyba lekko
    > przyciemniana nie podoba to sobie kupujesz progresywnie przyciemnianą.
    > Oczywiscie zaraz sie podniesie krzyk o powrotach w nocy - w progresji
    > sie da. W lekko ciemnej w miescie spoko. W trase i tak zabierasz ze sobą
    > takie gówna jak deszczaki i inne pierdoly wiec jaki problem wlozyc pod
    > kurtke jeszcze jedna szybke?

    Taka, ze tej szybki nie zmienie w czasie jazdy wjezdzajac np do
    zacienonego lasu. I nie mam zamiaru jechac pod slonce z opuszczona
    glowa, zeby progresja cokolwiek dala, a w nocy z podniesiona
    nienaturalnie, zeby widziec cokolwiek pod przyciemnieniem. A, i znaczek
    mam polakierowany, a nos caly. Nigdy nie mialem tez wiekszego komfortu,
    niz w szubercie z blenda. Wspanialy szoej zapomnial, ze niektorzy maja
    pociagla czaszke, a w kasku z ktorego mi broda wystaje jezdzil nie bede,
    nawet jak przekujesz jego wszystkie wady na zalety. Musisz zalozyc, ze
    pomimo tego, ze tobie fjr i szoj wybitnie pasuja, to jednak nie beda to
    najlepsze wybory dla kazdego motocyklisty swiata, i ze skoro ktos placi
    za blende i kufry w motocyklu, to jednak ma zamiar ich uzywac, pomimo,
    ze dla ciebie to sa "wady". No offence.
    K.14.

  • 63. Data: 2009-07-28 08:57:39
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik <newrom

    > loktajta sekup, albo uzyj lakieru do paznokci (tylko takiego za
    > tysionc, zeby nie kolidowal).
    > Dziala.

    no i by nie dzialalo - szybka jest krzywa - w jakis magiczny sposob sie
    wygiela, na razie znowu jakos sie trzyma, ale pora wyskoczyc z kasy na
    nowa...
    aaaa i rysuja sie szybko jak cholera, az nieprawdopodobne
    antygog zmatowil sie 1 cm od gory, antyfog nowy zalozony na poczatku maja
    wszystkie te dogodnosci to w xr-1000

    --
    ania

  • 64. Data: 2009-07-28 09:42:59
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-28 08:40:39 +0200, "OGONek~"
    <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> said:

    > Ekhm - a po fiut ci kask szczękowy? Mozesz mi to wyjasnic? Pracujesz
    > jako kurier?

    O okularach kiedyś słyszałeś?

    > Chcesz szczekowca masz glosniej i ciezej -

    Pierdzielisz. C2 jest cichszy os XR1000. Zgadza się, jest cięższy.

    > a i tak multitec jest stosunkowo niegwiżdżacym szczekowcem.

    Coprawda połowie populacji się do niego osobista szczęka nie mieści,
    ale mniejsza z tym.

    > Co do blendy - to tylko smiech mnie ogarnia - do szuji sobie zakladasz
    > na cale lato szybe lekko przyciemniana i masz sprawe z dynki.

    OGON, plijz, przerstań pier$%^&, ok?

    > Nie masz wiekszej skorupy, cienszego styroporu itp.

    A Ty znów te bajki o cieńszym styroporze... Nie, w Szubercie nie jest cieńszy.

    > Jak ci sie szyba lekko przyciemniana nie podoba to sobie kupujesz
    > progresywnie przyciemnianą. Oczywiscie zaraz sie podniesie krzyk o
    > powrotach w nocy - w progresji sie da.

    Ty. w okularach przeciwsłonecznych też się. Robisz to i chwalisz się,
    jak zajebiście?

    > W lekko ciemnej w miescie spoko. W trase i tak zabierasz ze sobą takie
    > gówna jak deszczaki i inne pierdoly wiec jaki problem wlozyc pod kurtke
    > jeszcze jedna szybke?

    A jaki problem wogóle nie musieć się w to bawić? Nie musieć jej
    dokupować, nie musieć jej wozić.

    > Co do blendy sprawa druga - czesto "ucina nosy".

    Dawaj statystyki.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 65. Data: 2009-07-28 10:04:52
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Pieprzysz. To nie brednie, to fakty.
    > Brednie to wciskanie pierdol ze wszystko poza szujem czy co tam
    > sprzedajesz, to scierwo.

    przepraszam,
    czy bylo juz o tym, ze jedyne dobre zapiecie to DD?

    ;-)
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 66. Data: 2009-07-28 10:39:27
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 28 Lip, 12:04, "lesor" <l...@N...pl> wrote:

    > przepraszam,
    > czy bylo juz o tym, ze jedyne dobre zapiecie to DD?

    nie było ale wal śmiało - wolę to poczytać niż zjebany wątek o
    hamowaniu :/
    :)

  • 67. Data: 2009-07-28 13:23:10
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pieprzysz. To nie brednie, to fakty.
    > Brednie to wciskanie pierdol ze wszystko poza szujem czy co tam
    > sprzedajesz to scierwo.

    Jeździsz z otwartą szczęką? Jezeli tak to przeczytaj dokladnie instrukcję od
    kasku :-)

    > Nie, bo blende masz mocno przyciemniana i opuszczasz kiedy potrzeba. W
    > tunelu czy w nocy jasna szyba jest lepsza.

    W tunelu sobie lekko podnosze szybkę. Zreszta lekko przyciemniana mi osobisciue
    najbardziej pasuje.
    Mocno ciemna ma pewna zasadnicza wadę - jest w nij super dopuki jej nie
    podniesiesz w bardzo nasloneczniony dzien - wtedy dostajesz strzala mocnym
    swiatlem na nieprzyzyczajone oczęta.

    > Jasne, da sie rowniez w calkiem ciemnej. Albo z otwarta szyba.

    Dokladnie tak - jak jest nagla potrzeba powrótu nocnego to tak sie wlasnie
    postepuje.

    > Bez sensu, a zeby pojezdzic z odslonieta twarza w upaly to mozna
    > zabierac drugi kask.

    Patrz powyzej - czy jeździsz z otwarta szczeka?

    > podasz jakies zrodla czy urban legend na potrzeby sprzedawcow nie
    > oferujacych kaski z blendami?

    Po prostu wystarczy odrobina wyobraźni - masz szybe tuz przy nosie i to jeszcze
    z wycieciam na niego.
    Dziewczyna z wilanowa sie oszpecila przy dzwonie (pracowala jako modelka wiec
    jej to troche przeszkodzilo w zyciu) (to tylko z tego co slyszalem z realu)

    > Dla mnie to zaleta, mozna ja zdjac.

    A to co innego - tu masz absolutna racje - tylko mi chodzilo o to ze jak w kasku
    za 2+k PLN to taka rzecz razi.

    OGONek~

    Ps. Ja nikogo nie zamierzam przekonywac do szuji. Po prostu w nich jezdze juz od
    poczatku lat 90 i nie widzialem niczego lepszego (przynajmiej dla mnie)
    Ps2. Co do okularów to XR-1000 ma lepsze miejsce na nie niz multitec.
    Ps3. Co do szczeki w multitecu to najprawdziwsza prawda - jest plytka ze huk i
    na wiele osób nie pasuje. Na kilka procent ludzi nie pasuje tez XR-1000 z tych
    samych powodów - w M-ce masz za plytka szczeke L-ka jest za duza.

  • 68. Data: 2009-07-28 14:25:43
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Jul 2009 15:23:10 +0200, "OGONek~"
    <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> wrote:

    >Jeździsz z otwartą szczęką?

    Tak

    > Jezeli tak to przeczytaj dokladnie instrukcję od kasku :-)

    Juz dawno zuzylem ja w kiblu.

    >Mocno ciemna ma pewna zasadnicza wadę - jest w nij super dopuki jej nie
    >podniesiesz w bardzo nasloneczniony dzien - wtedy dostajesz strzala mocnym
    >swiatlem na nieprzyzyczajone oczęta.

    Nie az tak ciemna :)

    >Dokladnie tak - jak jest nagla potrzeba powrótu nocnego to tak sie wlasnie
    >postepuje.

    Mozna, ale ja wole blende niz srac sie z wozeniem piecu szybek.

    >Patrz powyzej - czy jeździsz z otwarta szczeka?

    Nudzisz :)

    >Po prostu wystarczy odrobina wyobraźni - masz szybe tuz przy nosie i to jeszcze
    >z wycieciam na niego.

    Moja wobraznia podpowiada mi ze mnie zmieli jak wypieprze w barierki
    metalowe, ze z przegrzania wyjezdzam pod kola samochodu, a nie, to
    akurat sie zdarzylo. Ale zeby nos mi obcielo to musialby sie kask
    gibnac na tyle zeby mi kark skrecilo.

    >Dziewczyna z wilanowa sie oszpecila przy dzwonie (pracowala jako modelka wiec
    >jej to troche przeszkodzilo w zyciu) (to tylko z tego co slyszalem z realu)

    A w motocykliscie doskonalym jest przyklad ze chlopu caly leb, razem z
    kaskiem odlecial. Zreszta ryj mam paskudny i modelem nie jestem.

    >A to co innego - tu masz absolutna racje - tylko mi chodzilo o to ze jak w kasku
    >za 2+k PLN to taka rzecz razi.

    No to przecie pisze, w kasku za wiecej niz 100-200zl razi mnie gdy
    musze reklamowac produkt jakiegos producenta nie dostajac nic w
    zamian. Bo w tanim to rozumiem ze se firma moze wymyslec ze beda
    sprzedawac tanio, ale ich logo bedzie widoczne na ulicach i czesto
    ludziska beda je kupowac na zasadzie obycia z logiem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 69. Data: 2009-07-28 14:38:43
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 28 Lip, 16:25, n...@s...com wrote:

    > Mozna, ale ja wole blende niz srac sie z wozeniem piecu szybek.

    Jest jedno takie - tanie i uniwersalne rozwiązanie, które zastępuje
    blende, i jest lepsze niż przyciemniana szybka.
    Znacie się czy się nie znacie ?

  • 70. Data: 2009-07-28 15:29:18
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@t...kropka.pl> napisał w wiadomości
    > aaaa i rysuja sie szybko jak cholera, az nieprawdopodobne
    > antygog zmatowil sie 1 cm od gory, antyfog nowy zalozony na poczatku maja
    > wszystkie te dogodnosci to w xr-1000

    No i wlasnie tak powstaja legendy :-)

    Antifog jest bardzo delikatny ui trzeba na niego uwazac. Szyba sie nie
    rysuje...

    --
    OGONek~

    ps. Kto jezdzi w antifogu latem?

    Shubert ma pinlocka (antifoga) z tego samego/podobnego materialu i tak samo
    jest delikatny. Nie ma nic za darmo :-)