  • Data: 2009-01-02 21:10:38
    Temat: Re: kieszen~ hdd z lan
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnglsdq6.96c.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Thu, 1 Jan 2009 23:17:52 +0100,
    > maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> screamed:

    > Bonding to dosyć stara technika.

    Nie wiem czy to było tak trywialne rozwiązanie jak teraz u nVidii. Bo tam to
    kilka kliknięć i sieciówki sie agregują. Żeby rozagregować to tez jedno
    kliknięcie (chyba nawet nie trzeba restartowac kompa). W opisie tego
    feature'a pisze że można łączyć więcej niż 2 sieciówki, a poniewaz chyba nie
    ma płyty na chipie nForce z wiecej niż dwoma (ani tym bardziej oddzielnych
    sieciówek nVidii) to nie wykluczam że można doagregowac sieciówki innych
    firm (wtedy oprogramowanie steujące nVidii chyba przejmuje kontrolę nad tymi
    "obcymi" sieciówkami)