  • 1. Data: 2019-12-13 22:07:40
    Temat: Re: kolory
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > https://youtu.be/M1t0egTZY44?t=840
    >
    > Tego efektu nie znalem.

    Czytam Was i czuję się jak bohater programu "Mamy cię!". Ja tam widzę
    tylko szare okręgi, zero kolorów.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2019-12-13 23:32:36
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 13 Dec 2019 22:07:40 +0100
    doszła do mnie wiadomość <qt0uiq$1h8r$1@gioia.aioe.org>
    od Piotr Wyderski <p...@n...mil> :

    >Czytam Was i czuję się jak bohater programu "Mamy cię!". Ja tam widzę
    >tylko szare okręgi, zero kolorów.

    Ja też widzę tylko szare kręgi, w niektórych miejscach rozjaśnione.
    Ani grama kolorów.
    Jestem kosmitą albo reptilianinem.

  • 3. Data: 2019-12-14 02:52:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ja też widzę tylko szare kręgi, w niektórych miejscach rozjaśnione.
    > Ani grama kolorów.
    > Jestem kosmitą albo reptilianinem.

    ha ! udało się - przyznał się ! Mówiłem, że się to sprawdzi ! Kto ma
    najbliżej do łobuza ??

  • 4. Data: 2019-12-14 10:09:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2019 22:07:40 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Czytam Was i czuję się jak bohater programu "Mamy cię!". Ja tam widzę
    > tylko szare okręgi, zero kolorów.

    Zobacz na innym komputerze/monitorze/telefonie.

    Albo ... zrob sobie takie urzadzenie.

    Lub po prostu zamigaj diodami LED.

    J.

  • 5. Data: 2019-12-14 11:51:30
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 14 Dec 2019 02:52:16 +0100
    doszła do mnie wiadomość <qt1f8q$ua6q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    od sundayman <s...@p...onet.pl> :

    >ha ! udało się - przyznał się ! Mówiłem, że się to sprawdzi ! Kto ma
    >najbliżej do łobuza ??

    Sprawdziłem na tablecie, stacjonarnym i laptopie, wszędzie to samo - szarość.
    Szarość, szarzyzna, szarak...

  • 6. Data: 2019-12-14 11:59:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jestes nienormalny :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-12-14 12:19:28
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 14 Dec 2019 11:59:49 +0100
    doszła do mnie wiadomość <8rzv5r64mxj2$.aixheqc9srev$.dlg@40tude.net>
    od "J.F." <j...@p...onet.pl> :

    >Jestes nienormalny :-)

    Przypomniał mi się słynny, fiński test obrazkowy:
    https://www.sadistic.pl/finski-wojskowy-test-psychol
    ogiczny-vt13130.htm
    Sporo ludzi ma kłopoty z kołem numer 5, ale po kilku minutach treningu kłopoty
    znikają.

  • 8. Data: 2019-12-14 12:53:43
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 13.12.2019 23:32, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:

    > Ja też widzę tylko szare kręgi, w niektórych miejscach rozjaśnione.
    > Ani grama kolorów.
    > Jestem kosmitą albo reptilianinem.

    Może raczej dichromatykiem albo tetrachromatykiem?
    Swoją drogą ciekawe czemu nie widzisz - ja widzę lekkie zabrązowienie
    lub zafioletowienie wewnętrznego, potem lekko żółtawy (zielonkawy),
    następny właściwie szary i skrajny lekko granatowy. To zależy pewnie od
    wielu czynników, bo wieczorem było troszkę inaczej.
    Ktoś jeszcze nie widzi kolorów?

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2019-12-14 13:13:01
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-12-14 o 11:51 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał:
> [...]
    > od sundayman <s...@p...onet.pl> :

    > Sprawdziłem na tablecie, stacjonarnym i laptopie, wszędzie to samo -

    Spróbuj lekko przyspieszyć lub zwolnić wideo.

    Mateusz

  • 10. Data: 2019-12-14 14:25:31
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 14 Dec 2019 12:53:43 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5df4cd47$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    od Mirek <m...@n...dev> :

    >Może raczej dichromatykiem albo tetrachromatykiem?

    W testach na tetrachromatyzm mam wyniki nieco lepsze od średniej, ale nie są to
    jakieś
    specjalnie wysokie wyniki.

> [...]
    >następny właściwie szary i skrajny lekko granatowy. To zależy pewnie od
    >wielu czynników, bo wieczorem było troszkę inaczej.

    Już wyjaśnione(podpowiedź Mateusza Viste), pobrałem na dysk i ustawiłem szybkość na
    1.5x
    - efekt wystąpił.