  • 21. Data: 2010-10-25 16:58:14
    Temat: Re: komp do domu do internetu
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "animka" wrote:
    > A mój 250 GB też jest wolny?

    Ale po co wklejasz specyfikację? Wystarczyłby wykres z HD Tune.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 22. Data: 2010-10-25 17:59:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-25 18:58, .Peeter pisze:

    > Ale po co wklejasz specyfikację? Wystarczyłby wykres z HD Tune.

    Nie mam HD Tune. Mam Everesta.
    No i dlaczego nie odpowiedziałeś na moje pytanie jak już wtrąciłeś uwagę?

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-10-25 19:20:16
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> zwrócił błąd:

    > A mój 250 GB też jest wolny?

    Demon prędkości to on nie jest, ma właśnie takie osiągi jak poprzednik
    napisał jako "dyski sprzed 2-3 lat".

    --
    Saiko Kila
    Sprzedaj ciągnik, zastaw pole, odpraw żonę, kup konsolę.

  • 24. Data: 2010-10-25 22:27:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-25 21:20, Saiko Kila pisze:
    > Proces animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> zwrócił błąd:

    > Demon prędkości to on nie jest, ma właśnie takie osiągi jak poprzednik
    > napisał jako "dyski sprzed 2-3 lat".

    To dziwne. Przeciez nie ma 60-80 tylko 300 MB/sek.

    Szybkość transmisji danych z bufora do hosta 300 MB/s
    Rozmiar bufora 8 MB
    Czas rozruchu 7 sek.

    Jesli wolny to trudno. Ja tego nie odczuwam, bo on śmiga szybko.

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-10-25 22:48:19
    Od: Padre <P...@n...net>

    > tylko, że taki stary dell to 140-200W ciągnie w spoczynku.

    Podaj źródło takiej rewelacji, np SX 270 ma zasilacz 150W, to znaczy wg
    Ciebie że cały czas tyle pobiera?

  • 26. Data: 2010-10-25 22:58:41
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Doxent napisał(a):

    > Warto też poczytać opinie http://www.proline.pl/?p=SEAGATE+ST31000528AS
    Tu też warto, ale co z tego wynika?

    http://www.proline.pl/?p=SAM+1TB+32+HD103SJ
    f.

  • 27. Data: 2010-10-26 07:05:28
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    animka pisze:

    > To dziwne. Przeciez nie ma 60-80 tylko 300 MB/sek.

    To dziwne - ale to chyba Twój model, prawda? ;)

    http://www.voila.pl/414/98lxj/

    Pzdr, OMSON

  • 28. Data: 2010-10-26 09:17:53
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "animka" wrote:
    > Nie mam HD Tune.

    To miej, jest darmowy. Poza tym już Ci Omson wkleił wykres.
    Tu dla porównania wykres nowszego dysku - Samsunga F3 1TB:
    http://upload.cdfreaks.com/seanbyrne/forum/Samsung_F
    3_1TB_HDTune.png

    > No i dlaczego nie odpowiedziałeś na moje pytanie jak już wtrąciłeś uwagę?

    Bo nie chciało mi się googlować.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 29. Data: 2010-10-26 12:08:28
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <ia47nr$6r7$1@inews.gazeta.pl>, kamil napisał(a):

    > ST3500320AS - plyta (ASUS P5QL-E) nie widzi go w trybie AHCI i koniec, bios
    > nie wykrywa. Dwa Samsungi F3 i jakis WD dzialaja bez problemow.

    Miałem identyczny przypadek (pisałem już o nim), ale nie jest to wina
    ani modelu (model+firmware) ani płyty głównej.
    Miałem 2 identyczne płyty (ten sam BIOS) GA-EP45-DS4 i 4 identyczne
    dyski - model taki jak napisałeś.
    Płyta nr 1 z dyskami nr 1 i 2 nie chciała wykryć dysków (tylko w trybie
    AHCI - w IDE chodziło to ślicznie). Po przełożeniu dysków 1 i 2 do
    płyty nr 2, dyski w trybie AHCI działały. Po przełożeniu dysków
    nr 3 i 4 do płyty nr 1 - również pięknie działały w trybie AHCI.

    Czyli używając identycznych płyt i dysków nie udało się powtórzyć
    błędu po jakiejkolwiek zamianie.
    Czyli błąd nie jest ani po stronie dysków ani po stronie płyty.
    Zaawansowana (CTRL+F1) konfiguracja BIOSu też była identyczna - porównałem
    opcja po opcji.

    Jacek

  • 30. Data: 2010-10-26 12:17:01
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <ia463p$1os$1@inews.gazeta.pl>, Doxent napisał(a):

    > było 5 ale skrócili.
    > http://www.proline.pl/?n=seagate-zaostrza-restrykcje
    -serwisow-gwarancyjnych

    Sorry - miałem na myśli 5 lat dla produktów biznesowych i 3 lata dla
    dysków OEM.
    I jakieś widzi-mi-się proline nie przemawia do mnie - wiążące jest to,
    co podaje producent:
    http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&v
    gnextoid=20a01fbaf8b09110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD

    Jacek