  • Data: 2016-02-03 19:32:44
    Temat: Re: kompresor mini
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2016 o 12:18 mz <l...@w...pl> pisze:

    > Witam
    > Ostatnio widziałem jak facet z pomocy drogowej dopompowywał komuś koło z
    > takiego małego przenośnego kompresora podłączonego do gniazda
    > zapalniczki w samochodzie.
    > Na allegro wygrzebałem coś takiego
    > http://allegro.pl/kompresor-powietrza-250psi-pompka-
    samochodowa-i5920804637.html
    > Miał ktoś z was doczynienia z takimi zabawkami ? Przydało by się to też
    > żeby w wakacje napompować kółko, basenik czy co tam jeszcze dla dzieci
    > do wody można użyć a nie chce się płuc wypluwać.
    >
    > Co o tym sądzicie.

    Używam takich małych kompresorów z powodzeniem od kilku lat, ale zawsze są
    to urządzenia na wyposażeniu auta. Kiedyś był to kompresor renault, teraz
    citroen. Bez problemu pompują koło do 3.5 bara. Trwa to trochę, ale bez
    przesady.
    Kompresorki te mają wbudowany manometr, przydają się przy aucie i w domu -
    taczki, rowery, przyczepkę - wszystko ogarniam takim kompresorkiem.
    Do kółka czy baseniku uzywam jakiejś zabawki z biedronki (na 12V i 230V) i
    też daje radę, kompresor do kół raczej się do tego nie nadaje, ma za małą
    wydajność.

    TG