  • Data: 2023-10-03 04:56:58
    Temat: Re: komputer
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-02, krzysiek k <h...@g...com> wrote:
    > mam taki komputer
    >
    > AMD Athlon XP 32 bit
    > ASUS KT400
    > 512MB RAM
    > GeForce 6200 AGP x8
    > SSD 120GB
    >
    > i moje pytanie do czego go wykorzystac

    Do nauczenia się, że nie każdy sprawny sprzęt ma użytkowy sens. Za duże
    TDP na serwer czegokolwiek. Zbyt nędzne funkcjonalnie na inne
    zastosowania. Historycznie tez nic specjalnego. Mam kubeł takich (w
    tym Durony, Pentium 4 i inne przejściowej epoki) wyłącznie z powodu
    osobistych tendencji do dziadowania i bólu związanego z wyrzucaniem
    sprawnych rzeczy.

    > do neta sie nie da bo zadna przegladarka nie chce odpalic
    >
    > jakies propozycje ?

    Rozbierz na częsci, zabezpiecz. Za jakiś dłuższy czas z sentymentu
    złożysz i odpalisz ponownie, jeśli wczesniej nie wyrzucisz.

    --
    Marcin