-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
Date: Sat, 26 Nov 2011 19:08:17 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <jardf0$ld8$1@node2.news.atman.pl>
References: <a...@o...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 178.181.96.120.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1322334497 21928 178.181.96.120 (26 Nov 2011 19:08:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Nov 2011 19:08:17 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2416596
[ ukryj nagłówki ]On 2011-11-26, BearBag <c...@g...com> wrote:
> Takie pytanko mi się nasunęło, jak działa tzw komputer spalania
> chwilowego i średniego w samochodach? Przecież chyba nie mierzy
> rzeczywistego przepływu paliwa w przewodzie przed wtryskami ? Nawet w
> autach pracujących na LPG komputer dalej pokazuje spalanie jakby
> chodził na benzynie wiec jak to jest?
> Jaki jest błąd pomiaru takiego urządzenia? Przy chwilowym spalaniu to
> na pewno duży ale jak już mierzymy średnie spalanie na trasie
> 300-400km to chyba pomiar jest miare wiarygodny?
>
W przewodzie przed wtryskami nie. Liczone to jest na podstawie czasow
otwarcia wtryskow, cisnienie jest znane wiec przeplyw tez i raczej to
dokladnie jest.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.11 20:18 m...@i...pl
- 26.11.11 20:24 Agent
- 26.11.11 20:32 Lukasz
- 26.11.11 20:41 Jan Strybyszewski
- 26.11.11 20:56 Pszemol
- 26.11.11 21:05 venioo
- 26.11.11 21:49 Buniek
- 26.11.11 21:53 Kuba \(aka cita\)
- 26.11.11 23:06 Jacek Midura
- 26.11.11 23:16 Cavallino
- 27.11.11 13:37 scobowski
- 27.11.11 13:58 Sebastian Biały
- 27.11.11 14:06 Sebastian Biały
- 27.11.11 14:27 Kuba \(aka cita\)
- 27.11.11 14:35 Jan Strybyszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=