-
X-Received: by 2002:a81:27cd:: with SMTP id n196mr45180ywn.2.1542370139422; Fri, 16
Nov 2018 04:08:59 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:27cd:: with SMTP id n196mr45180ywn.2.1542370139422; Fri, 16
Nov 2018 04:08:59 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!g188-v6
no375595itg.0!news-out.google.com!t123-v6ni216itb.0!nntp.google.com!g188-v6no37
5591itg.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 16 Nov 2018 04:08:59 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=156.67.127.240;
posting-account=v2ktiAkAAAA40dkPm0TYX-JJOlOA4k2g
NNTP-Posting-Host: 156.67.127.240
References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: koniec diesli
From: Bolko <s...@g...com>
Injection-Date: Fri, 16 Nov 2018 12:08:59 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643885
[ ukryj nagłówki ]
> Spoko, jeszcze kilka lat i się nauczą że diesel (na skutek większej
> sprawności silnika) produkuje tych spalin mniej niż benzyniak. A z
> tlenkami azotu można sobie poradzić na parę sposobów. Jeszcze dożyjemy
> renesansu silników wysokopręznych.
Jeśli niemiecki przemysł motoryzacyjny nie jest w stanie to kto?
:)
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.18 13:30 Myjk
- 16.11.18 13:33 Myjk
- 16.11.18 14:11 Mateusz Viste
- 16.11.18 14:24 Bolko
- 16.11.18 14:28 Dominik Ałaszewski
- 16.11.18 14:33 Myjk
- 16.11.18 14:37 Myjk
- 16.11.18 14:42 Dominik Ałaszewski
- 16.11.18 14:44 Mateusz Viste
- 16.11.18 15:00 nadir
- 16.11.18 15:05 Liwiusz
- 16.11.18 15:21 Q,E,D.
- 16.11.18 15:48 Mateusz Viste
- 16.11.18 16:11 Myjk
- 16.11.18 16:15 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=