    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <604687d7$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <60473e5a$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <6047e527$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <60487c75$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <6048863d$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <60489a2a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <6049593e$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <6049d1ac$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2cnl4$tfg$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: koniec pandemii
    Date: Thu, 11 Mar 2021 14:37:57 +0100

    dyskusyjnych:s2cnl4$tfg$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 11-03-2021 o 09:15, J.F. pisze:

    >Teraz czy ogólnie?
    >Ogólnie to oczywiście.

    >Słyszałeś o braku rozdawnictwa i politycznej korupcji, cięciu kosztów
    >i roli państwa?
    >Mieści Ci się to w pisowskiej makówie?

    A slyszales o przegranych wyborach ?

    I potem bedziesz mogl niesc kaganek oswiaty wsrod pisiorow, a oni cie
    podsumuja krotko: mowiliscie, ze w budzecie absolutnie nie ma
    pieniedzy na dziecko, a prosze - wyplacamy 500+, a deficyt mamy
    mniejszy niz Wy.
    Klamczuchy ... i zlodzieje ? :-)

    >Jakie np?
    >Mówmy o tych, których nie zaczęto wcześniej.

    Tak to juz u nas jest, ze droge buduje sie dlugo, i to nie jest
    zadanie na jedna kadencje.
    Wiec nie czyn zarzutu, ze zrobili zaczeta wczesniej, czy tylko
    dokonczyli drobna czesc - ale ze nie ma nowych projektow.
    O ile nie ma - to poszukaj jakie sa, a jakich nie ma.

    Ja wiem, ze mam S5 do Poznania, a przeciez miala byc gotowa na Euro
    2012.

    A nawet prawie do Bydgoszczy dochodzi.
    Mam S8 do Warszawy, S3 do Szczecina, A4 w obie strony - niewiele mi
    juz do szczescia brakuje :-)

    >Z tego co wiem, to większość raczej upierdzielili, wypowiadając
    >kontrakty zamiast dopłacić do kosztów i w zamian robiąc nowe
    >przetargi, na dużo większe kwoty i 5 lat później.

    Tzn oni wypowiedzieli, czy im wypowiedzieli ?

    Mowisz, ze mogliby dorzucic troche do kosztow i skonczyc?
    No:
    -nie wiem na ile to mozliwe pod wzgledem prawnym, w koncu umowa byla
    na okreslona kwote,
    -czy aby na pewno powinnismy doplacac, bo wykonawca tak chce ... a
    moze niech sie nauczy na przyszlosc, rozliczy co zrobil, a reszta to
    juz nowy przetarg.

    Jakbys zamowil nowe auto u dealera za 100 tys, a po paru miesiacach
    uslyszal "trzeba troche doplacic", to co bys zrobil ?

    >No bo jesteś typowym, pisowskim, ciemnym matołem.

    Mowisz, ze tak w zywe oczy klamia ?
    A gdzie jest opozycja, ze nie sprawdza ...

    >Tak mówią w tvpis, czy z domu nie wychodzisz?
    >Bo kilka kluczowych produktów zdrożało mi w tym roku o 100%.
    >W całości przez podatki.

    Jakie?

    Bo owszem, inflacja jest, ale czy przez podatki ?

    >Ale dość tego - PLONK WARNING, jeśli dalej masz zamier te pisowską
    >propagandę tu głosić.

    Ale badzmy jednak troche obiektywni - niech PO nie zarzuca PiS
    deficytu, jesli sami mieli wiekszy.
    Niech nie zarzuca podwyzki cen paliw, jesli zalezy to od cen ropy na
    swiecie.
    No i kursu $ ... to zlosliwie napisze - a kiedy i kto tak zdewaluowal
    zlotowke :-)

    Niech nie zarzuca np kolejek do lekarzy, skoro sami nic nie zrobili za
    swojej wladzy.
    Niech nie obiecuje, ze je skroci skoro, sami nic nie zrobili za swojej
    wladzy :-)

    Z drugiej strony - niech sie pis nie chwali, jak to pomaga
    niepelnosprawnym, skoro ja jeszcze pamietam te protesty w Sejmie.

    Obiektywnie tez trzeba przyznac, ze mimo "rozdawnictwa" pis trzymal
    deficyt w karbach.
    Mial szczescie i znow trafil na okres hossy ?
    Czy klamie z tym deficytem ... to pokazcie konkretnie gdzie ...

    Widac tez, ze zaczal od rozdawania stanowisk "swoim", ale ... a PO to
    niby nie rozdawala ?
    Tylko moze jakos bardziej dyskretnie, i mieli jakby troche lepszych
    ludzi, przynajmniej na pierwszy rzut oka ..

    J.