    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec pandemii
    Date: Thu, 11 Mar 2021 21:06:03 +0100
    <604687d7$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <60473e5a$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <6047e527$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <60487c75$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <6048863d$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <60489a2a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <6049593e$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <6049d1ac$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2cnl4$tfg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <604a1d37$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2d9br$apk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <604a4301$0$505$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 11-03-2021 o 17:19, J.F. pisze:

    > Ale co to ma do rzeczy

    Wszystko.

    >- jesli kupuja poparcie podatnika za pieniadze
    > podatnika ... no i co z tego, ze uwazasz, ze to  złe, skoro to oni
    > rządzą :-)

    No tak - moralność złodzieja, jak go nie ukarali za kradzież to wszystko
    jest w porządku.

    > Jest jeszcze druga wersja: kupuja poparcie biednych za pieniadze bogatych.
    > Widac biednych jest wiecej  :-)

    Przede wszystkim głupich, to jest główny klucz podziału.

    > Czytac nie umiesz ?
    > U nas sie dlugo drogi buduje, wiec na taki przyklad za wczesnie.

    Czyli nic nie zrobili, wbrew temu co pisałeś.

    > A podasz przyklad drogi, ktora PO zaczelo i skonczylo ?

    A co ja jestem, rzecznik prasowy PO?
    Jego pytaj.
    Ja mam to gdzieś.

    > No chyba, ze wystarczy przyklad taki, ze oni oglosili juz przetarg na
    > budowe.

    LOL !!!!
    Nie, dokładnie sytuacja ma być odwrotna.
    Od ogłaszania przetargów (np. na stępkę statku, albo milio elektryków)
    to oni są specjalistami.
    Tylko zrobić nic nie umieją.

    > No wiesz - a kto powiedzial, ze to gorsza Polska ?

    A lepsza?
    No to niech się odstosnkują od reszty i podatków od reszty nie biorą.

    > No, w calosci moze i nie,

    W części też nie.
    Ich zasługą jest tylko to, że jeszcze jej nie ma i do Bydgoszczy i do
    Grudziądza.

    > A za 5 lat napiszesz, ze te nowe drogi to nie jest zasluga KO, tylko PiS ?

    Nie napiszę, bo ich nie będzie.

    > A co zrobilo PO ?

    A w d.. to mam.
    Możesz to wreszcie pojąć?
    Gadamy o pis i ich rzekomych dokonaniach.

    > Jakies przyklady?

    S5.
    Na całym brakującym odcinku.

    > Bo co najmniej watpie, chyba ze ... wykonawca zszedl z budowy.

    Ile masz lat?
    Bo ze dwa lata temu już o tym dyskutowałeś.
    Skleroza?

    > A bylo 10 lat, czy raczej 3-4?

    Co za różnica?
    I tak się zmieniło wszystko.

    > Ja ich tez troche rozumiem, ale ... od tego sa generalnym wykonawca,
    > zeby wiedziec ile doliczyc rezerwy :-)

    To ile mieli doliczyć, z uwagi na pasożyta w rodzaju pis?
    1000%?

    > Ale popatrz na czasy Tuska - kontrakty podpisywane przed 2009 rokiem, w
    > szczycie hossy,

    LOL !!!!
    Nieźle ci ten pis beret zrył.
    Mówisz że w 2009 na świecie była hossa?

    Bo ja pamiętam megakryzys.

    > Jesli podpisali, to moze juz buduja.

    J.w.

    > No ale to trudno nawet mowic kto "zawinil", bo chyba bylo wiecej rzadow.

    Ale rynek zepsuł ten jeden i to też on kontakty porozwiązywał.

    > Robiles, robiles, i tak robiles, ze kurs euro i $ skoczyl 2x,

    Kurs euro się nie zmienił od chyba 25 lat znacząco.
    Jedyne co się zmieniło, to podwyższenie kosztów pracy, przez 500+ i
    nierynkowe podwyżki minimalnych.
    Autor tych pomysłów jest znany....

    > Ale oni nie mowia, ze jest rzetelnie, tylko ze deficyt wynosi tyle a tyle.

    I dlatego wiadomo, że tyle nie wynosi.

    > Kwota z sufitu, czy ktos tam jednak sie pobawil w kreatywna ksiegowosc ?

    Dokładnie.

    > Podali jakies konkretne kwoty,

    Czytać umiesz, link kliknąć?

    > Ok, przyznaje, podrozaly sporo.

    I jak to się mamy do niepodnoszenia podatków?
    A to był przykład jeden z wielu.

    > Biorac pod uwage, ile tego pije ... to chyba wiecej wydam na swiatla w
    > dzien, czy teraz na pierwszenstwo pieszego.

    A ja w dzień wydam więcej, niż na światła przez kilka lat.

    > Woda smakowa ... przeciez tam tego cukru na lekarstwo

    Wcale nie ma, kupuję light.
    I właśnie na tym te k... przegięły, że dzięki nim to też podrożało o w
    miesiąc 100%.

    > No coz, cukier teoretycznie w trosce o nasze zdrowie.

    Jesteś na tyle głupi, czy po prostu celowo siejesz propagandę?

    > A tak prawde mowiac, jak patrze na cole i widze "zawartosc cukru w 100g
    > produktu 10g", 10% ... sam cukier k*, powinni tego zabronic.

    Dlatego ja kupuję tą 0%.
    I też mi podnieśli.
    O 100%.

    > PO zarzucales ?

    Oczywiście, wszystko czym mi podpadli.
    Poczytaj grupę jak nie wierzysz, zacznij od fotoradarów i Tuska.

    > No bo jeszcze mamy spory podatek w stalej wysokosci ..

    Nie aż takiej.

    > No to mu chyba nie wyszlo, bo kurs wrocil do tego sprzed dwoch lat.

    Pis prawda.

    Kredyt płacę co miesiąc i tak wysokich rat w życiu nie miałem.

    > No chyba, ze to zasluga naszego przyjaciela Trumpa :-P

    > Podawales jakies konkretne zrodlo ?

    A sprawdziłeś jakiekolwiek, czy od każdego wymagasz tego samego, ale
    nawet nie czytasz?

    > No wiesz, ja nie moge

    Możesz, wystarczy kliknąć w linki w tym wątku.