-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!peer01.a
ms1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!
peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@4...net>
<o38f8g$1m8s$1@gioia.aioe.org>
<5857ddd4$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<o3amga$gtc$1@gioia.aioe.org>
<5858f68e$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
<o3atft$rqa$1@gioia.aioe.org>
In-Reply-To: <o3atft$rqa$1@gioia.aioe.org>
Subject: Re: kontrola trakcji itp a podjazdy po śliskim
Date: Tue, 20 Dec 2016 11:21:10 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 16
Message-ID: <58590616$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.103.26
X-Trace: 1482229270 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 83.30.103.26:51109
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1208587648
X-Received-Bytes: 1774
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595605
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o3atft$rqa$...@g...aioe.org...
>> Oba przednie koła się zatrzymują, a silnik nadal się kręci przy
>> włączonym biegu?
>
>Na 100% pewny nie jestem, chyba tak jest. Sprawdze jak przyjdzie
>zima.
Przy "zwyklym manualu" niemozliwe.
Jedyne co moze wylaczyc naped z silnika na kola to sprzeglo ... chyba,
ze dorobili do niego dodatkowy silownik sterowany komputerem.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.16 18:13 re
- 22.12.16 09:18 Marek
- 22.12.16 12:26 p...@g...com
- 22.12.16 22:10 Jarek
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
- dziś ostatni raz
- pizza motorek
- HYUANDAI NIE POJEDZIE DALEJ! Potrzebuje PILNIE POMOCY!
- Sprężarka klimy
- Elektryczna Urszula Zielińska nawet nie wie, że pomaga Chińczykom 3XDOBITNIE
- Do tego nadają się samochody elektryczne
- 70km
- sprzedam BMW tanio
- Ciekawostka elektryczno-pożarowa :)
Najnowsze wątki
- 2025-11-01 Warszawa => System Administrator <=
- 2025-11-01 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-11-01 Warszawa => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-01 Prokuratura Barszczyka rozpatruje czy prawo uchwalone przez pisowców jest dobre czy złe
- 2025-11-01 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-11-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-11-01 William Shockley, co-inventor of the transistor
- 2025-10-31 Gazowy kocioł CO regulacja cyklingu i regulacja pogodowa
- 2025-10-31 Warszawa => Starszy Konsultant SAP - obszar PP <=
- 2025-10-31 Zamek elektroniczny
- 2025-10-31 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-10-31 Warszawa => Senior SAP Consultant - PP area <=
- 2025-10-31 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-10-31 Warszawa => Engineering Manager (doświadczenie w branży lotniczej lu
- 2025-10-30 Był neosędzia w składzie jest cofka w apelacji [dożywocie za potrójne zabójstwo]




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei