  • 31. Data: 2017-03-05 13:01:00
    Temat: Re: koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Czyli nie kilka osób potrafi ekonomicznie, a nikt nie potrafi zejść do
    > danych producenta;)

    A to jest zupełnie inna inszość :)
    Chociaz tak jak piszę, ja w trasie mam własnie spalanie w granicach 6,5-6,8
    a kiedyś udało mi się na trasie około 400 km z około 15 przystankami mieć
    właśnie 6,1 ale to tylko raz :)

    > Generalnie w miescie, to spalę dowolnym samochodem ile wlejesz;) To że
    > ktoś spali 20% mniej niż ja nie jest żadnym osiągnięciem.

    Jak uważasz.
    Ja uważam, ze jak spale 8 tam gdzie ktoś inny spali 12 a dojedziemy prawie
    w tym samym czasie to to jest osiągniecie...

    > Tak jak pisałem - za tirem na autostradzie... czyli z D4.

    Nie, nie za tirem..
    Po prostu jadąc normalnie ale maks 90.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 32. Data: 2017-03-05 17:02:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 13:01, Budzik pisze:

    > Jak uważasz.
    > Ja uważam, ze jak spale 8 tam gdzie ktoś inny spali 12 a dojedziemy prawie
    > w tym samym czasie to to jest osiągniecie...

    Eee tam. Bez problemu spalę nawet 50% więcej niż ty normalnie;)

    Czyli w końcu za tirem;)

    Shrek

  • 33. Data: 2017-03-05 19:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Eee tam. Bez problemu spalę nawet 50% więcej niż ty normalnie;)

    To tez jest jakies "osiągniecie"
    :)

    > Czyli w końcu za tirem;)

    Za tirem zejde spokojnie do 6.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 34. Data: 2017-03-06 05:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski k...@1...pl ...

    > Oczywiście podkreślić należy, że ja
    > nie uznaję ecodrivingu tylko wciskam że podłoga się ugina...

    Zarząd firmy Lotos bardzo dziękuje ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 35. Data: 2017-03-06 21:24:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-04 23:22, Cavallino wrote:
> [...]
    2.2 HDI to by PSA (montowane we francuskich bliźniakach i bardziej
    wypaśnych Outlanderach MK2 - biły na głowę 2.0 TDI 140KM (kulturą pracy,
    bezawaryjnością, dynamiką)

    Mitsu w końcówce produkcji wprowadził swoje diesle 2.3.

    2.4 MIVEC to by Japan

    > To też by Mitsu zapewne?
    > No i nie ma silników 2.0, więc raczej nie o tym nawijał.

    > Tak wiem, brzydszy klon 3008.

    DS7 z 3008 to on nie ma akurat nic wspólnego.
    3008 to crossover (czyli pseudoterenowy miniwan)

  • 36. Data: 2017-03-06 22:44:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 07:38:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > A wręcz te 8 l wydaje mi się małym spalaniem, bo 8 to mi pali Duster 1.5
    > dci, a to mniejsze auto.

    Nie tyle mniejsze, co sporo lżejsze. Kijawka z dieslem waży 1600 czy 1700
    kilo.
    Jak na 1.5 dci to spore spalanie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 37. Data: 2017-03-07 18:20:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-03-2017 o 21:24, AL pisze:

    > DS7 z 3008 to on nie ma akurat nic wspólnego.

    Jeśli mówisz o DS7 crossback, to ma bardzo dużo.
    Nawet na pierwszy rzut oka rozpoznałem na jakim samochodzie jest oparty.
    To jest 3008, tyle że luksusowo wykończony, i z mocniejszymi silnikami.

    http://francuskie.pl/przyszlosc-ds-ds7-crossback-ser
    yjny-e-tense/

    Ale to dobrze, bo 3008 to świetne auto, właśnie został samochodem roku.
    Mnie się podoba do tego stopnia, że czekam na dostawę......

  • 38. Data: 2017-03-07 23:23:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-07 18:20, Cavallino wrote:

> [...]
    >

    > Ale to dobrze, bo 3008 to świetne auto, właśnie został samochodem roku.
    > Mnie się podoba do tego stopnia, że czekam na dostawę......

    mnie się średnio podoba - ale to kwestia gustu i każdy ma swoje
    upodobania (nie wnikam),
    ale co to za SUV z napędem na 1 oś?

  • 39. Data: 2017-03-08 01:43:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-07 o 23:23, AL pisze:

    > mnie się średnio podoba - ale to kwestia gustu i każdy ma swoje
    > upodobania (nie wnikam),
    > ale co to za SUV z napędem na 1 oś?

    Normalny. SUV to nie terenówka.
    W takich gdzie klient ma wybór lepiej sprzedają się tańsze czyli
    właśnie z napędem tylko na jedną oś.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2017-03-08 16:54:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-03-2017 o 23:23, AL pisze:

    > mnie się średnio podoba - ale to kwestia gustu i każdy ma swoje
    > upodobania (nie wnikam),
    > ale co to za SUV z napędem na 1 oś?

    No wiem i ubolewam, ale nie chcę mi się czekać aż zaadaptują do niego
    napęd np. z Mokki. ;-)
    Zamówiłem chociaż Grip Control, chociaż głównie dlatego że w standardzie
    ma opony wielosezonowe i ładniejsze alusy.