  • Data: 2021-03-18 09:55:59
    Temat: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-18 o 07:32, _Master_ pisze:

    > Twoja głowa wtedy waży 27 kg.

    W dalszym ciągu wolę czytać niż zajmować się pierdołami.

    > Masz złą ergonomię

    Mam dobrą, małe urządzenie przenośne możesz używać
    praktycznie w każdym miejscu a komputera już nie koniecznie.
    Można oczywiście jak w średniowieczu stworzyć jedno jedyne
    miejsce do czytania, tylko po co się uwsteczniać?
    Po za przypadkami tych którzy niespecjalnie czytają książki
    ale wstyd im to przyznać i wynajdują argumenty z dupy na
    udowodnienie swojej racji.