  • 1. Data: 2021-03-13 12:48:29
    Temat: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    które tel nagrywały rozmowy?

    Jakie pamiętacie telefony (nie smartfony) które nagrywały
    jeszcze rozmowy bez aplikaci, cudowania, srania w bania?

    chyba Nokie nagrywały co?

    Chce taki kupić na jakimś alledrogo. Możliwie nowożytny
    żeby się nie okazało, że owszem nagrywa ale nie widzi
    obecnej karty sim.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2021-03-13 18:28:08
    Temat: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.03.2021 o 12:48, PiteR pisze:
    > które tel nagrywały rozmowy?
    >
    > Jakie pamiętacie telefony (nie smartfony) które nagrywały
    > jeszcze rozmowy bez aplikaci, cudowania, srania w bania?

    nie miej mnie za trola, ale o "sranie w banie", to się właśnie prosisz.
    Najpierw kupisz baterię, "oryginalną", tyle że producent przestał je
    robić 15 lat temu. potem będziesz przeklinał na to co ten telefon robi.
    bo o ile może będzie nagrywał tak jak sobie tego życzysz, to ze
    znalezieniem nagrania, odtworzeniem, moze być... nie tyle problem co
    udręka.

    > Chce taki kupić na jakimś alledrogo. Możliwie nowożytny
    > żeby się nie okazało, że owszem nagrywa ale nie widzi
    > obecnej karty sim.

    usuń filtr "smartfon" i możesz przebierać, wybierać. Android do którejś
    tam wersji nagrywał bez łaski. jak wgrasz soft, legalny od producenta,
    ale z lokalizacją "azja", też będzie nagrywał od ręki. w tym sofice na
    99% jest angielski, a może też polski. KAżdy telefon w którym da sie
    zainstalować lineage, bedzie nagrywał. bez, większość też. mój s10e, bez
    roota - nagrywa ale cicho.
    ToMasz

  • 3. Data: 2021-03-13 20:23:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s2isn9$7kf$1@dont-email.me>
    user ToMasz pisze tak:

> [...]
    > ten telefon robi. bo o ile może będzie nagrywał tak jak sobie tego
    > życzysz, to ze znalezieniem nagrania, odtworzeniem, moze być...

    Do nagrania mam kilka rozmów. Nie przesadzaj ze znalezieniem nagrania.

    Mam taki telefon zajobiście działa tylko, że wywiozłem go przypadkiem
    do Polski i teraz nie mogę wrócić. Mogę kupić identyczny ale może
    pamiętacie inne, które uzywaliście.

> [...]
    > telefon w którym da sie zainstalować lineage, bedzie nagrywał.
    > bez, większość też. mój s10e, bez roota - nagrywa ale cicho.

    a Ty dalej swoje. Nie zrozumiałes pytania. Nic nie będę wgrywał,
    instalował, zgadywał a może zadziała. Nie mam czasu na perdoły.

    --
    Piter

    szczelaj w łopony
    https://youtu.be/x35TN-I6rw4

  • 4. Data: 2021-03-14 18:32:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > a Ty dalej swoje. Nie zrozumiałes pytania.
    zrozumiałem bardzo dobrze.

    > Nic nie będę wgrywał,
    > instalował,
    okej. Twoja wola. W starym telefonie zrobił to za Ciebie producent,
    spoko. nie denerwuj się.

    > zgadywał a może zadziała. Nie mam czasu na perdoły.

    Spróbuj się uspokoić i pomyśleć. chcesz coś co jest na wymarciu.
    napisałem ze jest inna możliwość. próbuję pomóc, nie chesz skorzystać -
    Twoje prawo. ale bardzo Cię proszę, nie uzasadniaj podjęcia takiej czy
    innej decyzji, w sposób w jaki politycy tłumaczą się z kretyńskich działań.

    tu nie ma opcji - może zadziała. na lineage zadziała na 101%. Nie masz
    czasu na pierdoły - zleć to w najbliższym serwisie gsm.
    Chcesz mieć stary telefon do nagrywania kilku rozmów - kup taki jak
    miałeś. właśnie poszukiwanie innego starego - to marnowanie czasu i
    loteria. Bo przecież taki polecony przez obcą osobę telefon moze nagraną
    rozmowę zapisać w dziwnym formacie, może nie miec kabla z końcówką usb....

    ToMasz

  • 5. Data: 2021-03-14 18:44:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-marca-2021 o 18:32, ToMasz pisze:
    > nie uzasadniaj podjęcia takiej czy innej decyzji, w sposób w jaki
    > politycy tłumaczą się z kretyńskich działań.

    Równie dobrze można Twoje "ciśnienie" tłumaczyć w ten sam sposób.

    Ja osobiście mam wstręt do Androida.

    Czara zaczyna się przelewać i zamiast kupić nowy wypasiony poszukam
    starego który lubiłem używać i miał funkcje niedostępne w tych
    najzajebistrzych i bez tego całego gówna fejsbukowego.

    np. N8 miała Always On Display bez którego nie wyobrażam sobie używania
    telefonu.

  • 6. Data: 2021-03-14 22:39:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Równie dobrze można Twoje "ciśnienie" tłumaczyć w ten sam sposób.
    >Ja osobiście mam wstręt do Androida.

    Nie bardzo masz wybor ... iphone zostaje.

> [...]
    >najzajebistrzych i bez tego całego gówna fejsbukowego.

    >np. N8 miała Always On Display bez którego nie wyobrażam sobie

    A tu widzisz - wszystkie nowe apki maja dwie wersje - Android i
    iphone.
    Tylko dwie.

    J.

  • 7. Data: 2021-03-15 00:24:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    >
    > Jakie pamiętacie telefony (nie smartfony) które nagrywały
    > jeszcze rozmowy bez aplikaci, cudowania, srania w bania?

    550. 650

    > Chce taki kupić na jakimś alledrogo. Możliwie nowożytny
    > żeby się nie okazało, że owszem nagrywa ale nie widzi
    > obecnej karty sim.

    Bardziej baterię musi mieć nową.

  • 8. Data: 2021-03-15 14:10:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie:
    Czy potrzebne nam są nowe apki w telefonie? ;-)

    Bez których nie mógłbyś żyć?

  • 9. Data: 2021-03-15 18:49:50
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-15 o 14:10, _Master_ pisze:

    > I trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie:
    > Czy potrzebne nam są nowe apki w telefonie? ;-)

    Niektorym mogą być potrzebne.

    > Bez których nie mógłbyś żyć?

    Co jakiś czas trafia się pytanie w stylu "zmieniłem fona,
    jakie pożyteczne czy potrzebne aplikacje mam sobie zainstalować".
    Rekordzista w odpowiedzi podał ponad 30 aplikacji. :)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2021-03-15 19:15:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2021 18:49:50 +0100, RadoslawF napisał(a):
    > Niektorym mogą być potrzebne.

    > Co jakiś czas trafia się pytanie w stylu "zmieniłem fona,
    > jakie pożyteczne czy potrzebne aplikacje mam sobie zainstalować".
    > Rekordzista w odpowiedzi podał ponad 30 aplikacji. :)

    Rekordzista w instalowaniu, czy w odpowiadaniu?

    30 aplikacji ... minimalista :-)

    J.