  • 1. Data: 2016-04-22 14:58:28
    Temat: ktoś tu narzekał na zajebiście drogie przekaźniki, a ło;
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    http://abcelektro.pl/przekazniki-styczniki/5939-prze
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    Włodek

  • 2. Data: 2016-04-22 15:09:16
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 14:58:29 UTC+2 użytkownik n...@g...com
    napisał:
    > http://abcelektro.pl/przekazniki-styczniki/5939-prze
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    > Włodek

    Ale typ tego przekaznika jest taki jak ten poszukiwany?
    Bo ten to chyba taki zwykly a tam potrzebny byl konkretny rodzaj...

  • 3. Data: 2016-04-22 15:30:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-04-22 15:09, s...@g...com wrote:
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    > Ale typ tego przekaznika jest taki jak ten poszukiwany?
    > Bo ten to chyba taki zwykly a tam potrzebny byl konkretny rodzaj...

    Aż tak dobrze to nie jest, ale to jakiś amatorski projekt chyba miał być...

  • 4. Data: 2016-04-22 16:33:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 14:58:28 +0200, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:
    > http://abcelektro.pl/przekazniki-styczniki/5939-prze
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    Tak btw Relpol to nie jest stara firma z branży electro z czasów
    komuny, której udało się przetrwać i ciągle produkuje te przekazniki
    i styczniki?
    Telpod też przetrwał.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-04-22 19:09:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-04-22 16:33, Marek wrote:
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    > Tak btw Relpol to nie jest stara firma z branży electro z czasów komuny,
    > której udało się przetrwać i ciągle produkuje te przekazniki i
    > styczniki? Telpod też przetrwał.

    Pytanie postawiłbym inaczej, czy przetrwała firma czy tylko marka?

    Włodek

  • 6. Data: 2016-04-22 19:28:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 19:09:38 +0200, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:
    > Pytanie postawiłbym inaczej, czy przetrwała firma czy tylko marka?

    Uwaga słuszna.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-04-23 07:54:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2016 14:58:28 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):
    > http://abcelektro.pl/przekazniki-styczniki/5939-prze
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    Tylko ze mialy byc 4PDT, a nie 1Z.

    Bo ze roznica w cenie jest wielka, to OP wlasne zauwazyl :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-04-23 11:16:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...
    n...@g...com napisał:
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    > Ale typ tego przekaznika jest taki jak ten poszukiwany?
    > Bo ten to chyba taki zwykly a tam potrzebny byl konkretny rodzaj...

    Ten jest chyba 1PST, ja szukałem 4PDT.
    Ad meritum posta - jednak ten tutaj, to widać, że potrafi być tani.
    Najbardziej by mi pasował stary polski MT12, ale inne też się nadadzą, bo i
    tak w najbliższym czasie nie zakupię, a ostateczna wielkość "maszyny" nie
    jest krytyczna.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 9. Data: 2016-04-23 11:23:28
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:571a275a$0$22841$65785112@news.neostrada.pl...
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    > Aż tak dobrze to nie jest, ale to jakiś amatorski projekt chyba miał
    > być...

    W rzeczy samej, tablica 5x5, oraz 3 sposoby jej wzbudzania, gdzie celem jest
    doprowadzenie do zapalenia wszystkich lampek. te sposoby to:
    1. Dwie sąsiednie
    2. Kwadrat 4 najbliższych
    3a. Naciskana i na krzyż
    3b. Naciskana i na X
    3c. Połączenie a i b.

    Lampki do sposobu 3, są tez przyciskami, podświetlanymi. Przyciski do 1 i 2
    nie są podświetlane.
    Jeśli ktoś zechce, to mogę rozrysować rozmieszczenie elementów.

  • 10. Data: 2016-04-23 16:58:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 16:33, Marek pisze:
    kaznik-miniaturowy-rm50n-3021-85-1012.html

    > Tak btw Relpol to nie jest stara firma z branży electro z czasów
    > komuny, której udało się przetrwać i ciągle produkuje te przekazniki i
    > styczniki?

    Wygląda, że tak.
    http://www.relpol.pl/pl/FIRMA/O-firmie

    Robert