  • Data: 2010-07-29 05:54:51
    Temat: Re: kupi3em kask z Lidla
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z fabryki napisał(a):
    > ***"zbigi"
    >
    > Strasznie mi sie podoba to stwierdzenie w swietle osiagow sikorki :)

    Wal sie na cyce lafiryndo - Fabryka mowi 205km/h :P
    A jak szybko jezdze w rzeczywistosci, to juz moja slodka tajemnica ;)

    Sir Piernik napisał(a):
    [...]
    > Chyba ze Zbigi cos zrobil by jego Sikora palila 4 l/100 km :))

    No do 4 nie udalo sie zejsc. Ale blisko 5 byla juz nie raz :)

    >***"Arni" to niejest kwestia bezwgledneij predkosci przelotowej.
    > Hint: zbigimura :)

    No wlasnie moje wypierdrurki (o pardonsik! tlumiki!) sa malo slyszalne i
    meczace dla mnie gdy gnam autostrada. :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza