  • Data: 2015-04-03 09:10:58
    Temat: Re: letnie opony
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 18:28:11 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Mam tak samo.
    > Ale akurat te dwie zimy byly malo sniezne - ta ostatnia wrecz zerosniezna.

    Podczas pierwszej zimy moje opony praktycznie wogole nie widzialy sniegu,
    wiec sie wtedy o ich wyzszosci nad zimowkami nie rozpisywalem. Ale w tym
    roku mialem okazje jezdzic po sniegu swiezym i ubitym, mokrym i zmrozonym,
    wiec moge juz spokojnie kazdemu polecic. No chyba, ze ktos naprawde
    przedziera sie zima przez zasypane wsie, to wtedy lepsze beda zimowki
    (ale tez nie kazde).

    Pozdrawiam
    MK