  • 31. Data: 2021-11-04 12:42:29
    Temat: Re: mandat+
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 12:26, ii pisze:

    > Mentalność kapo. Ludzie mogliby jeździć bez żadnych przepisów.

    To ty kiedyś postulowałeś zniesienie pord?

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-11-04 12:54:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/11/2021 11:36, ii wrote:

    > A czemu miałby być? Nie wystarczy raz zostać ukaranym? Pojeb?

    No jak widac nie wystarczy dlatego chca ci wprowadzic mandaty w
    wysokosci trzech srednich krajowych.

  • 33. Data: 2021-11-04 13:01:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/11/2021 11:37, ii wrote:

    > Chodzi o to, że ludzie jadą jak cioty nie dlatego, że jest taka potrzeba
    > tylko dlatego, że im śrubę przykręcili. A Ty jesteś frajerem do kwadratu.

    Tzn, ze jak jezdze w miare przepisowo to jestem ciota i frajer? Nie
    uwazasz, ze ci Konfederacja weszla zbyt mocno?

  • 34. Data: 2021-11-04 15:22:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 03/11/2021 19:18, J.F wrote:

    >Gasnica, apteczka, zabieranie dowodu za przepalona zarowke, mandat za
    >najechanie jednym kolem na ciagla czy jeszcze cos innego?

    140 na autostradach, albo niemieckie limity, obowiazek oznakowania FR
    wczesniej, nasz system punktowy, albo np brak zwyzki w OC za mandaty
    :-)

    J.

  • 35. Data: 2021-11-04 15:37:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ii" napisał w wiadomości grup
    W dniu 03.11.2021 o 19:00, Shrek pisze:

    >Mentalność kapo. Ludzie mogliby jeździć bez żadnych przepisów.

    Tzn jak - po dowolnie wybranej stronie drogi, czy kazde skrzyzowanie
    to po amerykansku - 4-way stop, tzn jedz jak chcesz, tylko pamietaj,
    ze kazdy inny jedzie jak chce?

    W czasach furmanek sie tak dalo ... choc piesi pod kopytami dorozek
    tez gineli.

    J.

  • 36. Data: 2021-11-04 16:24:57
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/11/2021 14:22, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > 140 na autostradach, albo niemieckie limity, obowiazek oznakowania FR
    > wczesniej, nasz system punktowy, albo np brak zwyzki w OC za mandaty :-)

    Na autostradzie mozna legalnie 78mph (125kmh) ale ludzie i tak jezdza po
    90-100mph, fotoradary sa oznakowane wczesniej w przeciwienstwie do
    Holandii czy wlasnie Niemiec w ktorych w ogole nie ma oznakowania na ten
    temat. Zreszta Niemcy ze wzgledu na dobro klimatu tez chca zlikwidowac
    nielimitowane odcinki, a chyba od przyszlego roku kazdy nowy samochod w
    EU bedzie mial blokade przekraczania predkosci i to bedzie gwodz do
    trumny motoryzacji.

  • 37. Data: 2021-11-04 17:37:25
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.11.2021 o 13:01, K pisze:

    > Tzn, ze jak jezdze w miare przepisowo to jestem ciota i frajer? Nie
    > uwazasz, ze ci Konfederacja weszla zbyt mocno?

    Nie jeździ się przepisowo lub nieprzepisowo tylko normalnie tj względnie
    bezpiecznie.

  • 38. Data: 2021-11-04 17:42:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.11.2021 o 12:41, Shrek pisze:

    > Nie wiem. U nas po prostu nie ma. Za nic - za +40, za wyprzedzanie na
    > przejściachh, za nic. po prostu jak masz pecha to dostajesz mandat.
    > Nieważne czy świrowałeś czy jak to ująłeś "za jakąś bzdurę". Nie ma
    > związku przyczynowo-skutkowego między kozaczeniam a mandatowaniem, więc
    > niby jak mandaty mają ukrócić kozaczenie? Równie dobrze mogliby je
    > losowo wysyłać na adresy z cepika:P

    Nigdzie nie ma mandatów za każde wykroczenie bo nie ma tylu milicjantów.
    Choć w Niemczech ludzie pilnują się wzajemnie bardziej niż w Polsce. Ale
    tam mają autostrady bez ograniczeń prędkości. To mogą się pilnować w
    mieście i jeździć pyr pyr pyr. U nas nie ma gradacji, ludzie np jadą
    wszędzie tyle samo. Niekoniecznie szybko, właśnie tak se. Ale jakby
    mózgów nie mieli. Jadą też bliżej środka niż krawędzi. To nie jest
    przypadek, to pochodna dróg jakie mamy. Żadne mandaty tego nie zmienią.

  • 39. Data: 2021-11-04 17:43:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.11.2021 o 12:54, K pisze:

    > No jak widac nie wystarczy dlatego chca ci wprowadzic mandaty w
    > wysokosci trzech srednich krajowych.

    Bo to pojeby są a nie dlatego, że takie mandaty są odpowiednie. Równie
    dobrze mogliby ręce ucinać albo cokolwiek. A frajerzy przytakują.

  • 40. Data: 2021-11-04 17:47:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.11.2021 o 12:42, Shrek pisze:

    > To ty kiedyś postulowałeś zniesienie pord?

    Nie wiem, musisz sobie poszukać. Po chodnikach nie ma zasadniczo
    przepisów a jakoś ludzie umieją tymi swoimi piechtochodami zapylać. No
    to chyba na jezdni też by mogli. Czy może nie, czy może na chodnikach
    trzeba wymyśleć ludziom takie przepisy jak hulajnogom? By nie mogli po
    prostu tylko tak jak taki czy inny Stary Dziad pozwoli.