    From: Roman Werpachowski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: matlab taki wydajny?
    Date: Thu, 4 Feb 2010 01:31:51 -0800 (PST)

    On 3 Feb, 17:23, Adam Piotrowski <k...@i...pl> wrote:

    > Stosowany jest czesto do obliczen inzynierskich na uczelniach -
    > wystarczy podstawowa wiedza na temat programowania a mozna pisac
    > zaawansowane programy symulujace rozne zjawiska. Z ciekawszych
    > zastosowan Matlaba jak dla mnie to ... sterowanie praca akceleratora
    > liniowego

    W ogole to przeciez Matlab nie jest taki drogi, zeby jakis bank czy
    hedge fund nie mogl kupic po licencji dla kazdego analityka (ktory nie
    musi byc programista, zeby napisac calkiem wydajny kod numeryczny).

    Druga potezna zaleta Matlaba jest latwa wizualizacja danych, to czesto
    wazniejsze niz predkosc mnozenia macierzy.

    RW