eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[media] Dlaczego przy polskich drogach stoi aż tyle ekranów dźwiękochłonnych? › Re: [media] Dlaczego przy polskich drogach stoi aż tyle ekranów dźwiękochłonnych?
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [media] Dlaczego przy polskich drogach stoi aż tyle ekranów
    dźwiękochłonnych?
    Date: Mon, 1 Aug 2022 23:33:48 +0200

    On 2022-08-01 13:37, J.F wrote:

    > Ale co - wytlumaczyli dlaczego, czy narzekaja?
    > Pojezdzili by po Niemczech, to by nie nie narzekali :-)

    > A ja znam ciekawy przypadek z Wroclawia.
    > Na osiedlu panuje lekki szum.
    > Podobno od autostrady. Ktora jest 800m dalej.
    > I nawet ma kawalek ekranu.
    >
    > Musze pojechac i posluchac czy nadal tak szumi.

    Halas od takich drog jest.

    Taki szum mialem okazje zapoznac w Niemczech przy A9. Jestem na wsi na
    gorczce. W oddali, lekko w dole widac autostrade. Do autostrady najmniej
    z kilometr.

    No i na skraju lasu slychac szum tej autostrady. Nie slychac
    pojedynczych pojazdow tylo wlasnie taki jednostajny szum.

    Dlatego tez nie psiocze na te ekrany bo faktycznie moga one być jedyną
    ochroną dla mieszkających w pobliżu.

    --
    mk4