  • Data: 2022-05-18 23:41:24
    Temat: Re: [media] Stara pierdoła zaleca prędkość zalecaną
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2022 o 19:46, Shrek pisze:

    > https://www.google.com/maps/place/Warszawa/@52.14229
    61,21.0446879,80m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x471ecc66
    9a869f01:0x72f0be2a88ead3fc!8m2!3d52.2296756!4d21.01
    22287

    A teraz pokazujesz właśnie widok takiego ronda o jakim ja mówiłem, że
    nie ma organizacji i możesz "do końca cisnąć lewym" ale finalnie żeby
    zjechać będziesz musiał dać migacz i zmienić ten lewy pas na prawy tylko
    po to by zjechać.

    Zauważ, że jak załączysz street view to się okazuje, że rondo jest
    przebudowywane zapewne pod kątem wprowadzenia organizacji ruchu
    sprowadzającej go do jakiegoś takiego ronda turbinowego jakie wcześniej
    pokazywałeś, gdzie już nie będzie tej kwestii zjeżdżania "z lewego".
    Wystarczyłoby nawet domalowanie zjazdowych z lewego i już nie miałbyś
    normalnego zjeżdżania "z lewego na prawy by zjechać" tylko właśnie
    "zjazd przez prawy". Ale ja o tej sytuacji nie pisałem bo ona nie budzi
    żadnych wątpliwości, że można, że przepis o konieczności zjeżdżania z
    prawego nie może być nad oznakowaniem. No ale nie jest też nad zjazdem
    bez oznakowania bo po prostu zjeżdżasz na prawy a dopiero potem
    zjeżdżasz prawym z ronda, bo możesz zjechać na prawy w każdym miejscu,
    więc nie możesz być za to karany choćbyś potem prawym zjechał z ronda.
    Kiedy jest to właściwe/pożądane a kiedy niewłaściwe/niepożądane jest
    inną kwestią. Bo generalnie to problem polega na tym, że jak by nie
    kombinować na wielu pasach będziesz miał spowolnienie na skrzyżowaniu
    albo będziesz musiał kogoś przepuścić albo zmienić pas by znaleźć się na
    właściwym w tym przed rondem. Tylko jak się wstrzelisz to przejedziesz
    bez zwalniania.