-
Data: 2022-09-25 19:26:26
Temat: Re: [media] "jakiś ch** stoi autem na przejeździe" ...
Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 25.09.2022 o 17:41, T. pisze:
> W dniu 2022-09-25 o 15:13, ii pisze:
>> W dniu 25.09.2022 o 13:58, T. pisze:
>>> W dniu 2022-09-24 o 14:36, ii pisze:
>>>> O tym wypadku gdzie egzaminowana zatrzymała się na przejeździe,
>>>> zginęła więc teraz ciągają instruktora. A tymczasem ...
>>>>
>>>> "Koniec procesu po tragicznym wypadku podczas egzaminu na prawo
>>>> jazdy. Dalej jest wiele wątpliwości
>>>> ..
>>>> Oskarżony miał możliwość zatrzymania samochodu, zanim ten wjechał na
>>>> tory, ale tego nie zrobił.
>>>> ..
>>>> znak "stop" na przejeździe kolejowym ... jest ... niewidoczny. ...
>>>> rosną też gęste krzaki, które utrudniają widoczność ... tor jazdy
>>>> biegnie po łuku ... nie było słychać dźwięku ostrzegawczego
>>>> ..
>>>> Jeszcze bardziej zastanawiające jest to, co wiemy o pracy
>>>> maszynistów z nadjeżdżającego pociągu. Okazuje się, że skład, który
>>>> uderzył w samochód egzaminacyjny, prowadził w feralnym dniu człowiek
>>>> dopiero uczący się zawodu maszynisty. Jego też nadzorował
>>>> instruktor. Przynajmniej powinien, bo z nagrania, jakie
>>>> zarejestrował mikrofon w kabinie maszynistów słychać, że ten mógł w
>>>> newralgicznym momencie robić coś zupełnie innego. Gdy pociąg uderzył
>>>> w samochód i rozległ się związany z tym huk, pełnoprawny maszynista
>>>> -- instruktor zdziwiony pyta "co się stało?". To o tyle dziwne, że
>>>> wcześniej młodszy z maszynistów powiedział mu, że jakiś "ch** stoi
>>>> autem na przejeździe", a po chwili dodał, że "to samochód nauki jazdy".
>>>> "
>>>>
>>>> http://niusy.pl/@onet.pl/akm
>>>>
>>>> Coś jak (nie umniejszając tragedii) ...
>>>>
>>>> http://niusy.pl/@youtube.com/a0y
>>>
>>> Onet jak to Onet...
>>> Tam jest 833 m prostego toru, żaden łuk. Wystarczy spojrzeć na mapę.
>>
>> A ile metrów potrzeba do zatrzymania pociągu przy prędkości jaką wtedy
>> miał?
>>
>>> Jak stoi samochód, to się trąbi, a nie hamuje.
>>
>> To przecież i tak się trąbi przed przejazdem. Ale jak samochód albo
>> jego kierowca ma awarię to to trąbienie daje tylko szansę na
>> zminimalizowanie szkód. Samej kolizji nie da się już uniknąć. Bo
>> pociągi hamują kilometrami.
>>
>>> Zupełnie jak to robią często kierowcy, którzy hamują klaksonem.
>>
>> To chyba na "stop cham". Normalny kierowca w sytuacji krytycznej
>> najpierw hamuje a potem ew. trąbi. Samochody hamują szybciej niż
>> pociągi, chyba że ślisko jest.
>>
>>> Wina jest każdego po trochu.
>>
>> MZ wina jest braku środków technicznych zabezpieczających przejazd.
>> Reszta to nieszczęśliwe przypadki.
>>
>>> Szkolony maszynista - bo od razu nie hamował, licząc, że samochód
>>> zjedzie.
>>
>> No wiesz, z obu stron spotkali się kursanci to niby czemu miałoby się
>> inaczej skończyć?
>>
>>> Instruktor maszynisty, bo dłubał w nosie w tym czasie.
>>
>> To jest głównie formalny zarzut. Z artykułu wynika, że pociągu nie
>> dałoby się wyhamować nawet gdyby wdrożono hamowanie awaryjne. Raczej
>> standard.
>>
>>> Instruktor nauki jazdy - bo raczej powinien obiec auto, otworzyć
>>> drzwi i próbować kobietę wyciągać.
>>
>> Zdecydowanie za dużo filmów naoglądałeś się.
>>
>>> I sama kierowczyni, bo siedziała jak sparaliżowana.
>>
>> Może była sparaliżowana. Nie pomyślałeś?
>>
>>>
>>> Same przepisy kolejowe są sprzeczne, bo "maszynista ma cały czas
>>> obserwować szlak", a z drugiej strony - ma zerkać do rozkładu jazdy
>>> oraz na wskaźniki w lokomotywie.
>>
>> To nie jest sprzeczność tylko niemożność.
>>
>
> Poczytaj raport.
> chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/
https://www.gov.pl/attachment/2ac5ba3c-58e7-4823-aa2
d-64468197cf85
>
> Pociąg hamował 293 m.
> A tu masz przejazd pociągu na tej trasie - odcinek i dojazd do tego
> przejazdu (zaraz za semaforem).
> https://youtu.be/AwHGmEhk6pE?t=9929
>
> Samochód wjechał tuż przed pociąg - mieli 12 sekund wszyscy na reakcję.
Ale ja w ogóle nie winię maszynisty :-) Ani zresztą nikogo.
Przeglądnąłem raport. Raczej pokrywa się z tym co w artykule i co tutaj
pisałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.22 13:31 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-07-18 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-07-17 Grok zaczął nadużywać wulgaryzmów i wprost obrażać niektóre znane osoby
- 2025-07-17 Andrzej Duda ułaskawił Roberta Bąkiewicza od zarzutu zapchnięcia ze schodów aktywistki Babci Kasi