  • 11. Data: 2014-07-29 22:12:45
    Temat: Re: mifi ze złączem LAN
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.07.2014 12:35, Chris pisze:

    > Ma własną baterię więc HGW ile pobiera prądu, pewnie tyle co potrzeba do
    > ciągłego ładowania baterii.

    mówisz i masz:
    Prąd ładowania na wyłączonym urządzeniu :250mA
    PRąd po naładowaniu podczas pracy:
    160mA jak "transferuje"
    6-7ma jak jest połączony ale nic nie robi
    mierzone takim urządzeniem:
    http://tinyurl.com/lkbcqwg
    ToMasz

  • 12. Data: 2014-07-30 10:34:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-29 22:12, ToMasz pisze:

> [...]
    > PRąd po naładowaniu podczas pracy:
    > 160mA jak "transferuje"
    > 6-7ma jak jest połączony ale nic nie robi

    Fajne ustrojstwo :)

    ps. Ja niedawno sprzedałem swój ZTE MF60 bo przesiadłem się na tablet z
    LTE i nawet przy takim patencie nie miał bym już jak sprawdzić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl