  • 1. Data: 2011-06-22 13:34:49
    Temat: mini przetwornica 5V
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    istnieją gdzieś dostępne na studencką kieszeń miniaturowe przetwornice
    generujące 5V z 12V około 1,5A? można prosić o jakieś namiary - na allegro
    nir ma...

  • 2. Data: 2011-06-22 14:12:14
    Temat: Re: mini przetwornica 5V
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 22.06.2011 15:34, schrieb identifikator: 20040501:
    > istnieją gdzieś dostępne na studencką kieszeń miniaturowe przetwornice
    > generujące 5V z 12V około 1,5A? można prosić o jakieś namiary - na
    > allegro nir ma...

    zrobić samemu? LM2575-5 czy LM2595-5 plus dioda szczotka, cewka i para
    kondensatorów.

    Waldek

  • 3. Data: 2011-06-22 14:12:38
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 22.06.2011 15:34, identifikator: 20040501 pisze:
    > istnieją gdzieś dostępne na studencką kieszeń miniaturowe przetwornice
    > generujące 5V z 12V około 1,5A? można prosić o jakieś namiary - na
    > allegro nir ma...

    podepnę się pod temat, szukam czegoś podobnego, to znaczy podobne jest
    tylko napięcie wejściowe, ja potrzebuje na wyjściu jakieś 3V i z 10A..
    znalazłem tylko zasilacze ATX co na wejściu mają 12V i cały zestaw
    napięć ATX'owych na wyjściu, nie jest to złe, bo i 5V z tego mi się
    przyda, ale to trochę za duża armata. No i kosztuje swoje..
    http://www.itx-sklep.pl/zasilacze/zasilacze_picopsu/
    zasilacz_picopsu_12v_150w-xt_24pin.html
    wersja skrócona:
    http://tiny.pl/hf4ps

  • 4. Data: 2011-06-22 14:28:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Wednesday, June 22, 2011, 4:12:14 PM, you wrote:

    > zrobić samemu? LM2575-5 czy LM2595-5 plus dioda szczotka, cewka i para
    > kondensatorów.

    Waldku - ten osobnik tego nie zdoła zrobić a zasra potem mój były
    dział na Elektrodzie durnymi pytaniami "a dlaczego nie działa?" czy "a
    dlaczego skwierczy?". Potem będzie kolejny flame, jak to niedobrzy
    admini posty usuwają :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-06-22 14:37:06
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > dział na Elektrodzie durnymi pytaniami "a dlaczego nie działa?" czy "a
    > dlaczego skwierczy?". Potem będzie kolejny flame, jak to niedobrzy

    strasznieś mondry... ale w moim wątku wyżej jakoś nic nie napisałeś...

  • 6. Data: 2011-06-22 15:05:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wniosek (tfu...)

    zarysował się podział, na tych popartych przez Politechnikę Warszawską i
    tych niepopartych... od razu powiem, że ja nie mam zamiaru z tego powodu
    schować się gdzieś i nie wystawiać łba bo może mi go odstrzelą... trudno
    skoro nie z Wami to może uda się bez Was?

  • 7. Data: 2011-06-23 07:33:08
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Jun 22, 3:28 pm, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    > dział na Elektrodzie durnymi pytaniami "a dlaczego nie działa?" czy "a
    > dlaczego skwierczy?". Potem będzie kolejny flame, jak to niedobrzy

    A ja myślałem, że durnych pytań nie ma, że są tylko durne odpowiedzi,
    no nic człowiek ciągle sie czegoś nowego dowiaduje, ciągle sie uczy...

  • 8. Data: 2011-06-23 07:44:07
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.06.2011 09:33, schrieb bobofrut:

    > A ja myślałem, że durnych pytań nie ma, że są tylko durne odpowiedzi,
    > no nic człowiek ciągle sie czegoś nowego dowiaduje, ciągle sie uczy...

    Mniej więcej w wieku lat 7 człowiek dowiaduje się, że mogą być też durne
    pytania. Choćby takie: "chcesz w mordę?", lub bardziej elektryczne: "czy
    jak podłączę nogi do minusa a głową do plusa, to pojadę?".

    Waldek

  • 9. Data: 2011-06-23 07:45:14
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 22.06.2011 17:05, schrieb identifikator: 20040501:
> [...]
    > schować się gdzieś i nie wystawiać łba bo może mi go odstrzelą... trudno
    > skoro nie z Wami to może uda się bez Was?
    A co ci nie pasuje w mojej odpowiedzi? Mam ci zrobić, położyć na stole i
    jeszcze podziękować?

    Waldek

  • 10. Data: 2011-06-23 08:31:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Thursday, June 23, 2011, 9:45:14 AM, you wrote:

    > A co ci nie pasuje w mojej odpowiedzi? Mam ci zrobić, położyć na stole i
    > jeszcze podziękować?

    Spodziewałeś się wdzięczności? Zapomnij :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl