  • Data: 2009-03-11 08:23:48
    Temat: Re: mobilny internet kontra kabel
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    Pomysl z wyprobowaniem byl doskonaly, mam taka mozlowosc totez
    skorzystale i podziele sie wnioskami. Doskonaly, bo problemy powstaly
    nie tam gdzie sie obawialem. Konkrety.

    Plusy:
    - transfer "ciagly" lepszy niz mam na kablu (jestem w zasiegu 3G)
    - mozliwosc wyjscia z netem z domu
    - koszt pare groszy nizszy niz place za kabel
    - brak zerwan nawet przy 3-4 godzinnym przebywaniu on-line

    Minusy:
    Ku swojemu zaskoczeniu znalazlem minusy, ktorych sie nie spodziewalem i
    ktorych nie umiem sobie wytlumaczyc. Transfer, ktory nazwalem "ciaglym"
    tzn. kopiowanie FTP, sciaganie aktualizacji jest doskonaly. Ale jak
    wchodze na niektore stronki www, klikam w link.. polecenie poszlo w
    kosmos, klikam jeszcze 3x i w koncu za czwartym razem zalapal.. ale
    muli, ide dalej, dziala bez zarzutu, mija kwadrasn, znow "zaciecie" na
    innej strone, znowu muli. Sprawdzam rownolegle na kablu czy to strona
    nie ma przeciazenia.. smiga ja burza.
    Nie umiem sobie tego wytlumaczyc. Inny "drobiazg" - wpinam modem przez
    USB - komputer go nie widzi, cholera, co jest? Wypinam, wpinam -
    zauwazyl go. Zdarzylo sie tak wiecej niz raz i wiecej niz 1 egzemplarz
    komputera. Wszystko to drobiazgi, ale nalezy w tej sytuacji docenic, ze
    jak mam kabel to o nim nie pamietam, ze go mam.

    Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Byly cenne.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl