eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmmotorola milestone porazka serwisowaRe: motorola milestone porazka serwisowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: motorola milestone porazka serwisowa
    Date: Tue, 20 Apr 2010 10:53:41 +0000 (UTC)
    Organization: Your Company
    Lines: 33
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl> <X...@1...0.0.1>
    <hqjg7n$7s3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207252104.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1271760821 30731 87.207.252.104 (20 Apr 2010 10:53:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Apr 2010 10:53:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/5.04.25 Mime-proxy/2.0.c.3 (Win32)
    X-face: 9Y&w${!7BzI*!z!RckBXpkV&0C%dmL_ln|0`]UG9udE@%0[7)BxYw:cw4Al)~+^R@\,lRL!8;v*4.
    maSpf&*!FHI<IY.3d".bcPnDHpE|P3+]|o)DmM5oxH!v;tz4`Eai[=agK`M^q_b7MFjO
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992404
    [ ukryj nagłówki ]

    DanW <m...@g...pl> Odpowiedz na news:hqjg7n$7s3$1@news.onet.pl:

    > W dniu 19-04-2010 14:38, Adramelech pisze:
    >> peter<p...@p...com> Odpowiedz na
    >> news:hqhe58$1tt$1@news.task.gda.pl:
    >>
    >>> Wczesniej pisalem jak ja zepsuc.
    >>> Sposob jest dosc skuteczny bo dzis z serwisu pani mi powiedziala ze
    >>> bede musial czekac 2 miesiace na jakies czesci.
    >>
    >> Mogłeś spróbować zamiast korzystać z gwarancji, zareklamować produkt z
    >> tytułu niezgodności towaru z umową i zarządać o przywrócenia do stanu
    >> zgodnego z umową poprzez wymianę na nowy.
    >> Czy w karcie gwarancyjnej jest informacja jak długo może trwać naprawa?
    >>
    >> Pozdrawiam
    > Nawet jeśli nie jest napisane ile może trwać naprawa to kodeks cywilny
    > jasno to określa: 14 dni,

    Okresla jasno: 14 dni na _ustosunkowanie_ się do reklamacji, czyli uznanie
    jej za zasadną lub nie. Potem jest coś o możliwie krótkim czasie realizowania
    zgłoszenia. W przypadku gdy klient zarząda wymiany towaru na nowy sprzedawca
    (bo wtedy na nim spoczywa obowiązek doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z
    umową)nie może zasłaniać się problemami ze sprowadzeniem jakijś cześci, w
    sytuacji gdy obok na półce leży nowy aparat. Powinien niezłocznie wymienić
    wadliwy przedmiot.


    Pozdrawiam
    --
    Piotr Sobolewski
    "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: