  • Data: 2010-07-25 11:39:09
    Temat: Re: na chechu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Jul 2010 11:08:05 +0200, Jarek wrote:

    >To ciekawe. Trzy tygodnie jeździłem po północy Włoch (Wenecja, Bolonia,
    >Parma, Piza, Livorno, Florencja, Prato, Siena, Asyż i trochę
    >pomniejszych miejscowości) i na autostradzie wszyscy jechali 130-140.
    >Sam byłem zdziwiony bo słyszałem że tam się szybko jeździ. Po powrocie
    >rozmawiałem z kolegą który tam był już kilka razy i też twierdzi że
    >szybciej jak 140 to rzadko kto tam jeździ.

    Byc moze cos sie zmienilo i Unia dofinansowala im nowe radary.
    Albo zmieniles opony, u ciebie jest 140, u innych juz 160.

    O obserwacjach z Niemiec sprzed lat pisalem - wolno dowolnie szybko,
    ale przy ~150 na liczniku polowa zostaje z tylu, a przy 180
    praktycznie wszyscy. Naprawde to bylo troche mniej, pewnie 140-170.
    No ale wtedy paliwo chyba jakies tansze bylo, bo dwa lata temu po
    wschodnich Niemczech to najszybciej Polacy jezdzili :-)

    J.